Juryleden, waarom geen 0 of 1?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:08

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Re: Juryleden, waarom geen 0 of 1?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:16

Heb wel eens geschreven bij een jury
Meisje in de M2 reed echt bar slecht :(
Niet terug rijden uit middengalop, gewoon door denderen kreeg ook een 3
Vervolgens vergeet ze 3 x achter elkaar wat te doen kreeg ze 2 2-en en mevrouw moest weer aan galoperen, moest een volte maken maar dat deed ze dus niet kreeg ze een 0.
Maar ze had bijv wel weer een goede middendraf en kreeg ze een 9 dus ja dan haal je het wel weer op.

Vind dat er veel verschil zit in b en L somige jury's hier in de buurt warderen het niet als je een super proef rijd in de B en dan zegen ze ja alles was echt perfect! zeggen ze er achter aan ja sorry "tis te braaf" sorry maar wat wil je dan?

schaapie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:46

Ik heb 1 keer een 1 gehad in de proef in de B ik ging de verkeerd kant op bij E afwende en B rechterhand ofzo en dan AXA grote volte reed die volte dus bij C heel raar kreeg dus een 1 voor de volte want die was op de verkeerd plek en er werd gebeld. Mocht wel gewoon doorrijden was uiteindelijk nog eerste ook met 202 pnt. En heb 1 keer een 10 gehad voor het halsstrekken en die vond ik zelf ook echt terecht het was gewoon precies zoals in het boekje beschreven staat.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:32

Heb een keer een 0 of 1 gehad weet ik niet meer :P Moesten van hand veranderen in middendrag (in de B) dus ik wil haar aanndrijven voor de middendraf gaat ze stilstaan midden op de diagonaal!!! Ik drijven drijven maar mevrouwtje bleef staan :P Instructrice stond te kijken en vader las voor! Vroeg papa moet ik helpen?? Ik nee blijf jij maar staan, komt mijn instructrice aan de rand van de bak (was wel buiten, maar weet niet hoe je het anders moet zeggen :P) Schut een beetje met haar paraplu (het regende keihard :P) en mevrouw zet vrolijk een drafje in en we konden weer verder :P Ik was echt drijfnat na de proef en kon er eigenlijk wel om lachen later dan :P had iets van 169 punten en het stomme was nog dat ik in de andere proef precies het aantal punten had terwijl ze daar niet een keer is stil blijven staan :P Mijn instructrice vond het niet terecht de punten maar ach... (van de 2e proef) De volgende keer beter :P Ze heeft het trouwens nooit meer gedaan, was 1 keertje en nu staat ze nooit meer zomaar stil, behalve bij een buitenrit :P

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:54

Ik had vandaag wedstrijd en ging 's middags nog even kijken bij een oud stalgenoot die in de M haar debuut had. Bijzonder strenge jury, ze moest op een letter een overgang terug rijden en was iets na de letter. Had een nul, ik vind dat persoonlijk echt belachelijk! Ik zelf had 's morgens dat mijn paard even uit galop viel, daar had ik een vijf voor, ik vind dat persoonlijk een grotere fout..

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:19

Laatst galoppeerde mijn Fries aan op de diagonaal toen ik middendraf moest rijden. Ik had hier een 3 voor. Kreeg ik daar geen 0 omdat ik wel het juiste lijntje reed?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:36

dat denk ik wel. je voerde het wel uit,maar even in de verkeerde gang.

een 0 krijg je volgens mij als iets niet getoond is

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:11

Was vorige week op concours en kende iemand en die kreeg een 0.
Omdat ze i.p.v E-B via een S van hand veranderde, schuin overstak

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:17

Ja vind ik niet meer dan lochies.. zou ik ook doen als jury, das echt niet getoont.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:23

Daantjuh88 schreef:
Ik heb ook 1x over in een Z2 proef 2x over een 0 gehad!! Ik reed de keertwendingen op de verkeerde lijn en kwam er pas achter toen ik ze allebei al gedaan had!! Gewoon gelachen en doorgereden, dus wel 2x een 0 en ook volkomen terecht!

Daar en tegen gaf de jury mij ook een paar x een 9!! Dit soort jury's waardeer ik

Dat ben ik met je eens!

Ik rij zelf nog maar L1, maar ik heb een keer bij een man geschreven in het Z.
Helaas ben ik zijn naam kwijt, maar wat een geweldige jury was dat.
Die gaf een 2 of 1 als dat verdiend was (onnodig TE streng inkomen, oefening amper laten zien), maar hij gaf ook zo een 9 weg als hij vond dat dat het waard was.

Wat ook erg leuk was aan die man, wat er eigenlijk niet zo toe doet, hij legde mij vanalles uit. Waarom hij het wel/niet goed vond. Was erg leerzaam.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:02

ik heb een x bij een jury een 1 gehad omdat in de 1e middendraf mijn pony aangalopeerde ik een ophouding maakte ze stilstond en toen weer aangalopeerde dat was wel verdient :+ maar voor de 2e middendraf had ik een 9 en stond erbij geweldig groot zweefmoment :D dus die jury vond ik echt geweldig :o