Pret heeft een onregelmatige bles en 1 wit voetje
Ligt helemaal niet aan het feit dat Pret af en toe de benen neemt, de Jury ziet haar gewoon niet graag... Had ik misschien toch beter een mooie zwarte fries gekocht, kennelijk gaat dat beter

Je kan ook alles op de jury af schuiven. Op een nationale wedstrijd liep een pony, misschien een grote A was dat, een soort van schimmel (had een hele gekke kleur, was geen roan, maar ook geen schimmel) een hoofd dat veel te groot was voor zijn lichaam maar voor de rest wel redelijke bouw. Ding was echt lélijk. Maar dat beest werd zo fantastisch goed gereden, dat die zodanig mooi en apart liep.. Tja ik heb het nog nooit gezien, een pony die zo liep als die pony. En dat lelijke kleine ding met het grote hoofd en de kleur waarvan je niet wist welke kleur het was, stond steevast op nr 1 en liet elke sportgefokte D pony achter zich... Ongelooflijk. Heb altijd onwijs veel respect gehad voor dat meiske. Was nog maar een jaar of 12/13. Als je op die leeftijd al zodanig veel feeling hebt voor zo'n dier..
Dus nee, als je slechte punten krijgt, steek het dan niet op de jury, maar op je eigen gebrek aan rijkunst.
Daar had hij helemaal gelijk in, daar zijn we mee aan het werk. Maar wel jammer dat die kol dat zo benadrukt, op en neer schuddende vlek

Of wacht, misschien heb ik haar gewoon nog niet degelijk voor elkaar?