ik heb goede ervaringen met laarzen (petrie) en heb eens petrie chaps geprobeerd maar vind dat weer helemaal niks. ik zou niet zozeer het verschil kunnen aanduiden, maar het is een kwestie van uitproberen denk ik.
ik vind petrie een beetje een overgewaardeerd merk. op zich is de kwaliteit niet verkeerd,maar voor dezelfde prijs zijn er zat andere merken die veel minder stug zitten en langer mooi blijven.
het is ook een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk
Het is volgens mij erg persoonlijk. Ik ben ontzettend tevreden met mijn Anky Elegance. Deze laars heb ik echt gekozen vanwege de pasvorm. Hij is dan wel op maat gemaakt, maar daar zit ook nog verschil in hoor. Ik moest in het begin wel erg wennen aan het 'harde', want ik was altijd Rectiligne gewend en dat zijn echt pantoffeltjes.
Ik heb de gaithers van Petrie en ben er erg tevreden over..
loveswinnie
Geplaatst: 03-02-09 15:50
ik heb ook petrie laarzen. weet niet precies wel soort maar was in de 200 euro. bij het inlopen/rijden doen ze echt heel pijn. nu zijn ze wel lekker, ik vind alleen dat je er niet zo goed in kunt bewegen en precieze hulpen kunt geven. verder kom ik er niet meer in omdat bij mn hiel een hele deuk naar binnen is gekomen. ik zou zelf niet meer zo snel voor petries gaan, maar miss zijn de chaps wel lekkerder!
Jasterina
Geplaatst: 07-02-09 21:33
ik heb de petrie chaps , het is echt een zootje .. ik rij 2 paarden op een dag.. dus wel intensief gebruik.. Maar ik heb ze al 3 keer weg moetten brengen.. en ik ben er oo zoo zuinig op .. ik heb er nog geen eens een half jaar mee gedaan .. Nou heb ik de Petrie Anky besteld .. ben benieuwd.. zijn wel 320 euro maarals je er nou 3 of 4 jaar mee doet , misschien wel langer.. want voor die chaps heb ik ook 100 euro uitgegeven en jophers erbij voor 100.. Ik vind ze ook absoluut geen goede steun geven! Dus als je 1 keer in de week rij kan het wel maar voor intensief gebruik .. ''no way''
Vera1908
Geplaatst: 11-02-09 20:33
Ik heb Petrie chaps omdat ik chaps iets fijner vond i.v.m. groeiende benen/kuiten. Ik wil binnenkort bij lipica gaan kijken voor een paar bruine laarzen.