Mindere hoog cijfer voor verzorging door vieze voeten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: Mindere hoog cijfer voor verzorging door vieze voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:11

Ik start ook regelmatig in die regio maar af en toe heb ik een 8 meestal een 7.

moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik er niet heel veel werk van maak, sopje over de benen en knotten er in max. 20 min werk.Maar vriendinnetjes die er veel meer werk van maken krijgen hetzelfde cijfer Lachen

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:38

Volgens mij is TS druk met zoeken en inscannen van haar coupons Cool

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:08

Tizzy1 schreef:
kaatje77 schreef:
Goh, je bent online, waarom beantwoord je mijn pm niet?
Anderen willen ook wel weten wie je bent. *LOL*

Vind je reactie een beetje overdreven hoor.....

Of moet ik het opvatten onder het kopje "......."
...

Ik vertel gewoon wat ik krijg en in jouw ogen kan dat niet?
Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet. Knipoog

Tja heb het maar geedit. Gaaaap

Wederom.... Dromen
Geef me 1 reden waarom ik op een pm van jou waar alleen dit instaat zal reageren:

Oh, echt waar?
Vertel.
Vork

Wiens reactie is nu overdreven dan?
Heb toch heel duidelijk antwoord gegeven in het topic zelf als je goed had gelezen!
Daarnaast suggereer je met deze opmerking:
Citaat:
Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet. Knipoog
dat AL mijn collega juryleden die niet standaard een 9 of 10 geven beter op moeten letten, niet echt aardig of wel?
Ik heb je wel eens moeten jureren, en weet zeker dat je niet hoger dan een 8 heb gegeven, net als Corina.

Daarnaast ben ik net als Corina wel ERG benieuwd naar gescande versies van je coupons en dan niet alleen van je 10, maar ook ALLE coupons waar een 9 opstaat voor de verzorging Pling

Gaan jullie die privediscussie ook even via PM afhandelen? Haha!
Zonde als er een slotje op moet voor ik de befaamde coupons heb gezien Knipoog

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:24

Tizzy1 schreef:
Volgens mij is TS druk met zoeken en inscannen van haar coupons Cool

Dat denk ik ook... Want ze is wel online geweest Knipoog Haha...

Ik wil ts niet afkraken maar ik ben ook echt heel benieuwd naar jouw 9 en 10 voor verzorging...
Heb zelf geen wedstrijden gereden de afgelopen 4 jaar, dit jaar weer beginnen! Lachen.
Maar wat ik nog wel weet van mijn ponyjaren is dat als ik een 8 voor verzorging had ik al heel blij was. Heb nooit hoger gekregen en ook nog nooit gehoord dat iemand hoger had. Misschien als uitzondering een keer een 9 als een combinatie er écht heel mooi uit ziet.. . Maar een 10...
Ik had mijn pony altijd netjes gevlochten. Staart, oren etc. netjes (bij) geschoren. Zijn witte voetje (bijna) altijd netjes gewassen. Dus die dingen had ik wel voor elkaar. Maar ik denk niet dat een jury een 10 kan geven op een officiele wedstrijd. Bij een onderlinge wedstrijd kan ik het nog wel begrijpen.. Maar er is toch altijd wel iets wat beter kan? Of misschien denk ik dan nu te makkelijk.. Ben zelf geen jury...

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:29

Ik vind wel dat jullie kunnen overdrijven. Waarom zou ts geen 10 kunnen krijgen? als toch alles goed is? ik heb ook wel eens gedacht van goh wat moet ik nou nog doen om een hoger cijfer te krijgen?
Jammer genoeg kun je hier geen topic meer openen zonder dat er leuk op gereageerd kan worden.
En dan vooral de mensen die negatief commentaar geven, die niet eens antwoord op de vragen die aan hun wordt gesteld...wel zielig...

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:55

@annemiekbram; we willen eerst die coupons zien waarop die 9-ens en met name die 10 staat, pas dan zullen we evt onze mening bijstellen, simpel toch?
En als jij je afvraagt wat je moet doen om een hoger cijfer te krijgen? Ik denk Kaatje77 vragen, zij weet precies wat ze moet doen nl om standaard die 9 of 10 te halen blijkbaar.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 19:03

Heel af en toe geef ik een 9, meestal een 8.
Ik heb zelf één keer een 9 gehad met m'n schimmel.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:37

Ik start ook in dezelfde regio. Ik heb altijd een 8, heel enkele keer een 7. Ik vlecht hem in 10 min, een borstel eroverheen en de onderste 20 min van staart doorkammen, verder niks.

Paard staat dag en nacht buiten, dus is altijd super vies. Meestal krijg ik hem gewoon niet schoon omdat de modder nog nat is Clown Zo halverwege begint hij op te drogen, dus dan begin je de modder pas echt goed te zien op een zwart paard. Neem meestal nog wel een harde borstel mee, zodat we het er voor de proef nog even af kunnen halen Bloos Dus zou in die gevallen een 6 of lager zeer terecht vinden, maar nog nooit gehad Knipoog

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:49

Meestal als iemand een 10 scoort ( in de BASISsport !! )staat het wel ergens vermeld, lijkt me erg onwaarschijnlijk dus dat TS dat heeft gehaald Lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:01

Zomers is mijn knol beeldig wit. 's Winters niet, ik heb enkel koud water op stal en geen solarium of iets. Jammer dan als ik geen 8 krijg, sowieso vind ik niet dat mijn winst afhankelijk van de verzorging moet zijn Haha!.

Afgelopen wedstrijd wilde ik hem op de wedstrijd zelf nog even flink borstelen, had tijd zat. Maar ik mocht eerder starten, en toen dit tegen me gezegd werd was de jury erbij. Waarschijnlijk heeft ze dus wel begrepen dat de gele vlekken kwamen door het doorstromen, had gewoone en 8.

berijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:05

ik ken wel iemand die héél wat jaartjes geleden een 10 heeft gekregen voor de verzorging.Ze reed toen haar laatste wedstrijd met haar ijslandertje die daarna met pensioen mocht. De jury vond het zo`n leuke combi en de pony zag er erg netjes uit.
maar zelf heb ik het nooit gekregen. Altijd een 7 of een 8. Knipoog

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:56

Volg dit topic al even, en ben erg benieuwd naar de coupons, als je ze niet in het topic wil zetten, ook even naar mij sturen alsjeblieft Schijnheilig . En, als je foto's hebt van die dag..... Haha!

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:14

Ben benieuwd naar die coupons.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 09:57

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat niet over coupons en bewijzen. Persoonlijke vete's kunnen per PB besproken worden.
Bij deze het verzoek om nu gewoon on-topic verder te gaan.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:10

Ik geef als alles netjes is een 8 en als er iets wat minder is een 7 of een 6 (ligt eraan wat het is). Zo leren we dat ook op de jurycursus. Waarom geen 10, geen idee......

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:26

ik heb meestal een 8. soms een 7 en heb 1 keer een 9 gehaalt...maar een 10!!! Sorry maar da geven ze bij een officiele wedstrijd echt niet. tenzij het kennisen van je zijn...

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:58

Ik rijd ook in dezelfde reagio als topicstarter en als de jureren bokkers in dit topic.
Ik vlecht mijn paard, zorg dat deze schone benen heeft en dat ze er goed verzorgd uit ziet.
Dat is bijna altijd goed voor een 8.
een enkele uitschieter is een 9 ( maar dat zijn een paar jury's )
En er zijn jury's die standaard een 7 geven.
maar een 10? ik heb ze nog nooit gezien.

rsstables

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:31

Een 10 heb ik nog nooit gegeven, zelden een 9, dit doe ik vooral voor de kleine ponies. Dan maak je die kinderen zo blij. Bij de paarden geef ik meestal een 7 of 8. Witte benen is wel een must vind ik, geel kijkt onverzorgd.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:38

Twee keer een 8, dan mag je niet klagen hoor Nagelbijten / Gniffelen.
Vriendin van mij krijgt normaal een 7 daarvoor terwijl ze toch echt netjes haar paard ingevlochten, gewassen heeft enzo.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:43

Ik vind een 8 voor verzorging al erg fijn, dan kun je dus 2x een 5 in je proef hebben en dan heb je nog een wp Knipoog

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:03

x_Staceyy schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat ze voor de wedstrijd een beetje wit talkpoeder op de witte voetjes doen...
maar of het echt werkt, geen idee

ja het werkt echt
mijn tink poept altijd op de trailer ja nu heeft die van ja zakken/sloffen/sokken net hoe je het wilt noemen

maar om ze nog mooier wit te krijgen die ik bijde achterste sokken die zijn wit vol met talk poeder
en ze zijn echt witter als wit!
alleen had ik op wedstrijd een briljant opmerking er reed een meisje naast me waar ik mee aan het kletsen was
ik zo hu het ruikt hier naar babypoeder raar

oeps dat is mijn paard had je haar gezicht moetten zien haha

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:17

Voor alle jury's die hier gereageerd hebben.

Wat vinden jullie van een losse voorpluk? Mijn paardje heeft een geweldig volle voorpluk. Zelf laat ik hem het liefst los maar vriendinnen vinden een knot mooier, die zeggen ook dat ik met een losse voorpluk lagere punten krijg..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:43

Een losse voorpluk vind ik wat slordig staan, als je daar ook een knotje in maakt dan maakt dat het af, vind ik.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:17