moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik er niet heel veel werk van maak, sopje over de benen en knotten er in max. 20 min werk.Maar vriendinnetjes die er veel meer werk van maken krijgen hetzelfde cijfer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tizzy1 schreef:kaatje77 schreef:Goh, je bent online, waarom beantwoord je mijn pm niet?
Anderen willen ook wel weten wie je bent.
Vind je reactie een beetje overdreven hoor.....
Of moet ik het opvatten onder het kopje "......."
...
Ik vertel gewoon wat ik krijg en in jouw ogen kan dat niet?
Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet.
Tja heb het maar geedit.
Wederom....![]()
Geef me 1 reden waarom ik op een pm van jou waar alleen dit instaat zal reageren:
Oh, echt waar?
Vertel.![]()
Wiens reactie is nu overdreven dan?
Heb toch heel duidelijk antwoord gegeven in het topic zelf als je goed had gelezen!
Daarnaast suggereer je met deze opmerking:dat AL mijn collega juryleden die niet standaard een 9 of 10 geven beter op moeten letten, niet echt aardig of wel?Citaat:Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet.
Ik heb je wel eens moeten jureren, en weet zeker dat je niet hoger dan een 8 heb gegeven, net als Corina.
Daarnaast ben ik net als Corina wel ERG benieuwd naar gescande versies van je coupons en dan niet alleen van je 10, maar ook ALLE coupons waar een 9 opstaat voor de verzorging
Tizzy1 schreef:Volgens mij is TS druk met zoeken en inscannen van haar coupons
Haha...
.
Zo halverwege begint hij op te drogen, dus dan begin je de modder pas echt goed te zien op een zwart paard. Neem meestal nog wel een harde borstel mee, zodat we het er voor de proef nog even af kunnen halen
Dus zou in die gevallen een 6 of lager zeer terecht vinden, maar nog nooit gehad
.
. En, als je foto's hebt van die dag.....
.
x_Staceyy schreef:Ik heb wel eens gehoord dat ze voor de wedstrijd een beetje wit talkpoeder op de witte voetjes doen...
maar of het echt werkt, geen idee