Echt probleem, paard wil niet uit de weide

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

Re: Echt probleem, paard wil niet uit de weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 17:50

xSpet_Sylx schreef:
Mijn pony gaat sinds een tijdje ook steeds slechter mee. Dat is echt vervelend. Ik heb geleerd er dan slingerend op af te lopen, en hem niet aan te kijken. Tussedoor ff op de grond gaan zitten en net doen alsof je ergens mee bezig bent. Dan worden ze nieuwsgierig en komen ze een kijkje nemen. sinds kort werkt dit niet meer bij mijn pony en neem ik mijn andere pony eerst mee. dan komt die wel mee naar voren maar dan blijft die op een afstand staan dus dat werkt ook niet. bij mij helpt het af en toe wel nog om met brokjes te schudden. ooit heb ik iets in mijn zak zitten dus als ik dan mijn rits open maak komt hij ook wel, maar dat werkte pas ook niet, toen had ik het geluk dat die kwam toen ik mijn handschoen uit mijn zak haalde. het duurt wel altijd een tijdje maar ik krijg hem wel altijd op een of andere manier te vange, dus misschien zijn dit opties voor jou?

Dank je voor je reactie, inmiddels komt hij naar me toe.. En ook bij het binnenhalen van alle paarden..