idd paardrijden is een intensieve sport! Als je dat er niet voor over hebt 
Maarja dat maakt toch niet uit, is jouw mening.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
idd paardrijden is een intensieve sport! Als je dat er niet voor over hebt 
saskiakefie schreef:Weer of geen weer.. Tja zo zie ik het. Oke wedstijd afzeggen tot daar aantoe. Maar geef je je paarden dan helemaal geen beweging?
Gabrielle_ schreef:Ja nou ik vind het simpel weg nergens opslaan dat je je concour af belt omdat je liever voor de kagel zit, waarom heb je dan paarden?
Om er alleen mee bezig te zijn als de zon schijnt en het tussen de 15-20 graden is?
Ik heb in mijn 12 jaar dat ik concour rijd nog geen concour afgemelt, ja toen ik ziek was misschien.
TS dit slaat niet persé op jou hoor, dat je me niet verkeert op vat.
)
mcMoony schreef:Gabrielle_ schreef:Ja nou ik vind het simpel weg nergens opslaan dat je je concour af belt omdat je liever voor de kagel zit, waarom heb je dan paarden?
Om er alleen mee bezig te zijn als de zon schijnt en het tussen de 15-20 graden is?
Ik heb in mijn 12 jaar dat ik concour rijd nog geen concour afgemelt, ja toen ik ziek was misschien.
TS dit slaat niet persé op jou hoor, dat je me niet verkeert op vat.
Om een leuke hobby uit te oefenen misschien? Om je na 40 uur werken even op iets anders te kunnen storten? Omdat je van de dieren houdt? Omdat je er goed mee bent?
Moet je daarom maar perse afzien? Waarom? Omdat het je plicht is ofzo? Het is geen betaalde baan... (nouja, voor TS en mij niet in ieder geval)
Het moet vooral LEUK blijven. Zeker voor die 350,- per maand die het me kost. Noway dat ik dan ook nog dingen zou gaan doen waar ik toevallig even geen zin in heb.
Ik rij paard voor de lol, en afzien in de vrieskou/regen/wind/ellende zie ik niet als lolletje (en m'n peerd al helemáál niet)![]()
Dusssssss kan me TS goed voorstellen!
Gabrielle_ schreef:Ja daar kun je in de winter van uitgaan he dat het dan koud is!
Dus ik zou zeggen hou lekker een winterstop, kunnen andere mensen joun plek nemen.
lindake schreef:Gabrielle_ schreef:Ja daar kun je in de winter van uitgaan he dat het dan koud is!
Dus ik zou zeggen hou lekker een winterstop, kunnen andere mensen joun plek nemen.
En wat als je er normaal wel zin in hebt maar juist die ene dag eventjes niet... Dat het eventjes te zwaar weegt...

Wedstrijden worden over een heel weekend gepland normaal gesproken. Of de (pakweg) M op zaterdag of zondag wordt uitgeschreven hangt dan vaak ook nog af van de beschikbaarheid van de jury en het aantal mensen wat inschrijft, zodat ze een beetje gelijke dagopvulling hebben. 
Urielle schreef:Dat weet je toch op wedstrijdWedstrijden worden over een heel weekend gepland normaal gesproken. Of de (pakweg) M op zaterdag of zondag wordt uitgeschreven hangt dan vaak ook nog af van de beschikbaarheid van de jury en het aantal mensen wat inschrijft, zodat ze een beetje gelijke dagopvulling hebben.