Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat betekende wel eens dat ik tot over de 20 winstpunten reed, terwijl je met de 20 al over moest. (ik ben letterlijk uit de B en L1 gezet
). 

als je na de 30 wp. nog gaat starten kun je een leuke brief van de knhs verwachten
Anieke89 schreef:Je moet bij 30 overals je na de 30 wp. nog gaat starten kun je een leuke brief van de knhs verwachten

Wedstrijden zijn nou eenmaal niet goedkoop en ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen een klasse uitrijden tot de 30 WP's.
. Dan doe ik het liever zo dan ieder weekend weer M1 starten terwijl je de punten al hebt
Aranel schreef:Haha dat snap ik nou ook niet TSWedstrijden zijn nou eenmaal niet goedkoop en ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen een klasse uitrijden tot de 30 WP's.
asjemenou schreef:Aranel schreef:Haha dat snap ik nou ook niet TSWedstrijden zijn nou eenmaal niet goedkoop en ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen een klasse uitrijden tot de 30 WP's.
Heel simpel, omdat er mensen die wedstrijden rijden omdat ze het leuk vinden om op wedstrijd te gaan!
En omdat je bij de paarden van je prijzengeld weer leuke dingen kunt kopen, of kunt gaan lessen.