Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
).
HenrietteM schreef:Ja los aan mijn voet idd. ik slipte met mijn hak. Had echt blaren in het begin. En dat er geen voetbed in zit. De zool is heel vlak. Je hebt weinig steun onder je voet.

HenrietteM schreef:Ja los aan mijn voet idd. ik slipte met mijn hak. Had echt blaren in het begin. En dat er geen voetbed in zit. De zool is heel vlak. Je hebt weinig steun onder je voet.
simodi schreef:Je moet uiteraard vooral doen wat je zelf het leukst vindt, maar ik heb gisteren toch 'neppers' gekocht bijd e ANWB, die van Human Nature. Zien er in elk geval ook erg leuk uit, zitten goed en ik kan er ook prima mee rijden (vandaag uitgeprobeerd).
En dat voor EUR 139 ipv bijna EUR 400!

OoappeloO schreef:Okee thanks voor de tip! K vind alleen via internet bestellen zoiets, tis toch een aardig bedrag!
Hebben jullie de laarzen gewoon gekocht of ff goed nagedacht over de prijs?
K verdien zoiets van €650,- , dan ben ik bijna de helft van mn maandloon kwijt aan laarzen!
Vind ik beeeeeetje schandalig voor die prijs..

minkie schreef:Ja ik ben ook best wel een merken freak. Over het algemeen vind ik neppers van iets ook erg lelijk maar die ANWB vallen me alles mee. Als ik de echt Dubarry zou kopen zou ik denk ik nog niets eens mee naar de paarden durven.
De vergelijking met paardenhoeven vind ik een beetje krom, dat is echt nodig. Dubarry is alleen maar luxe.
minkie schreef:
deze is ook best wel leuk, 75,-