staartkoord altijd volgescheten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: staartkoord altijd volgescheten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 08:49

Ik wil geen bilkoorden, daarom ben ik sellectief in een deken kopen, ik wil dat mijn dekens zo netjes liggen, het staartkoort is alleen dat de deken niet opwaait.
Dus ik neem dat volgescheten ding voor lief.

mdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 01:21

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus weet ook niet of dit als tip is gegeven, maar draai de koorden om. Zo dat de klip waar mee je het vast doet aan de zijkant zit en de andere kant bij de kont zit.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 01:47

Ik lees dat sommige mensen het jammer vinden dat juist bij deze (duurdere) dekens geen bilkoorden zitten.
Mij is verteld dat deze er niet zijn, omdat de pasvorm zo goed is, dat bilkoorden niet nodig zijn.
Ik heb een amigo vliegendeken, daar zit elastiek aan de onderkant van de staartvlap, waar de staart door kan.
Kun je dat er niet opmaken ipv ogen voor bilkoorden?
Dan kan de deken ook niet opwaaien/ naar voren schuiven én je hebt dat koordje niet meer nodig en dus geen geklieder meer met mest

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 01:59

jesito schreef:
Nee alleen dat haar hele staart en alles steeds onderhangt en het is een vieze baggerzooi.
Zal mijn pony dan anders poepen dan anderen.

Ik heb het ook Ja (nouja pony dan Knipoog) Met dezelfde deken, maar daar zal het wel niet aan liggen.
Ik heb dat ding eraf gehaald en er een strotouwtje voor in de plaats gedaan. En nu elke keer als dat ding vies is, knip ik het er gewoon af met een schaar en doe ik er weer een nieuw strotouwtje aan. Haha!

Dat idee van Meggiemeg is trouwens ook wel het proberen waard Ja

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 05:13

Is niks aan te doen, enige oplossing is eraf halen.
Misschien helpt het om hem er lager aan te zetten maar geef geen garantie. Dat ding hangt nu eenmaal pal onder het poepgat dus het valt er gewoon op, simpel zat, deal with it Knipoog