Gaat waarschijnlijk echt niet passen, en is link hoor, zonder schot. Ik heb een 1 3/4, dus daar zou t waarschijnlijk qua ruimte nog wel in kunnen, maar ze kunnen elkaar echt helemaal verrot slaan.
Ook ik heb wel eens 3 paarden in 1 trailer gehad. Werd snachts opgebeld dat er 6 los liepen, wat jong spul en grotere pony's. Eigenaar van het bedrijf waar ik toen werkte zat in Duitsland (paarden kopen) en zijn vrouw had helemaal niks met paarden.
Ze liepen te ver van huis om ze aan de hand mee te nemen, plus dat ze daar niet mak genoeg voor waren, we er niet genoeg mensen voor hadden, en we over een viaduct moesten dat over de snelweg liep...
We hadden 2 2-paards trailers (en 2 auto's die niet eens een gewone volle 2paards aan de haak mochten
) Hebben alle schotten eruit gehaald, 3 paarden naast elkaar achter de trailer, eentje de 3 touwen vasthouden en de wagen in lopen, en iemand erachter om aan te jagen, gelijk klep dicht, zeil omlaag en rijden. Op dat moment was het onze enige optie om die dieren weer veilig bij huis te krijgen, dus dan moet je knopen hakken. Maar ik zou t nooit doen als ik ook maar een andere keus had!