Officiele springwedstrijd, wat te verwachten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pecco_Myrthe

Re: Officiele springwedstrijd, wat te verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:19

Bedankt voor de tips..
Word het parcours meegelopen door het wedstrijdsecretariaat? Mocht ik nog vragen hebben Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:31

Eh, neej. Secretariaat zitten lekker warm op d'r eigen plekje en hebben ook eigelijk niets met het parcour te maken.
Als je vragen hebt moet je bij de parcourbouwer zijn, normaliter hoort die beschikbaar te zijn voor vragen dus kun je het beste even vragen aan de ringmeester wie dat is. (ze hebben namelijk geen bord voor de kop Lachen )

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:48

anneliesdj schreef:
Eh, neej. Secretariaat zitten lekker warm op d'r eigen plekje en hebben ook eigelijk niets met het parcour te maken.
Als je vragen hebt moet je bij de parcourbouwer zijn, normaliter hoort die beschikbaar te zijn voor vragen dus kun je het beste even vragen aan de ringmeester wie dat is. (ze hebben namelijk geen bord voor de kop Lachen )

Haha jammer Knipoog Waarom maken ze het nou niet is gewoon simpel en hebben ze een bord voor de kop Tong uitsteken

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:50

Pecco_Myrthe schreef:
anneliesdj schreef:

Haha jammer Knipoog Waarom maken ze het nou niet is gewoon simpel en hebben ze een bord voor de kop Tong uitsteken

Omdat ze dan struikelen over de hindernissen ROFL

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:51

Als je op tijd bent en je kunt zien hoe het parcours opgebouwd wordt dan ben je er snel genoeg achter wie de parcoursbouwer is, dat is meestal degene die met de meetlat alle hindernissen controleert op hoogte Clown

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:29

anneliesdj schreef:
Als je op tijd bent en je kunt zien hoe het parcours opgebouwd wordt dan ben je er snel genoeg achter wie de parcoursbouwer is, dat is meestal degene die met de meetlat alle hindernissen controleert op hoogte Clown

Oke, zal is kijken of ik er optijd kan zijn.. De tijden staan namelijk nog steeds niet op startlijsten Boos!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:53

met springen zijn ze daar meestal ook niet zo vroeg mee. Wanneer is je concours? Als het zondag is, heb je kans dat het er donderdag opstaat.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:47

Ja

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:39

Nou de starttijden waren ook niet nodig Knipoog Om 11 uur moesten we lopen en daarna ging het op aanmelden..
Het was niet normaal zo druk t was er deden er 51 mee en die moesten met zen alle inrijden in een 20X40 bak. Die van mij was dus al flink opgefokt..
Nog nooit heeft ze gewijgerd, wat voorn sprong ze ook moest nemen ze nam em. En als dit niet lukte werd ze helemaal boos..
Maar vandaag kan ik beter zeggen ze heeft er amper 1 gesprongen Boos!
Het eerste parcours heb ik afgegroed en de 2e werd ik uitgebeld na 3 weigeringen..
Baalde echt als een stekker maar gezien de omstandigheden heeft ze het goed gedaan Lachen

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 19:09

Pecco Myrthe; Jammer dat het niet helemaal goed gegaan is, zeker als ze normaal altijd wel springt. Waarschijnlijk zal het per keer beter gaan.
Ik zou de 21ste springen, maar weet nog niet of ik meespring. Door omstandigheden (heb niet alleen mezelf er nog mee mocht ik vallen:)) moet ik beetje uitkijken. Baal er wel van, maar ja wist dat ik misschien tijd uit de running zou kunnen zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 01:49

Pecco_Myrthe schreef:
Nou de starttijden waren ook niet nodig Knipoog Om 11 uur moesten we lopen en daarna ging het op aanmelden..
Het was niet normaal zo druk t was er deden er 51 mee en die moesten met zen alle inrijden in een 20X40 bak. Die van mij was dus al flink opgefokt..
Nog nooit heeft ze gewijgerd, wat voorn sprong ze ook moest nemen ze nam em. En als dit niet lukte werd ze helemaal boos..
Het eerste parcours heb ik afgegroed en de 2e werd ik uitgebeld na 3 weigeringen..
Baalde echt als een stekker maar gezien de omstandigheden heeft ze het goed gedaan Lachen

Zo druk is het altijd op concoursen, je moet goed voor jezelf kunnen rijden en handig kunnen sturen.

Maar nu je dit weet kun je hier ook aan werken, zoek vreemde locatie's op met veel andere paarden en oefen daar. Daarnaast valt het wel mee hoor, er zijn er maar weinig die de eerste keer al foutloos rond gaan en het ene paard reageert er wat heftiger op dan de ander, gewoon een kwestie van wennen.

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:06

anneliesdj schreef:
Pecco_Myrthe schreef:

Zo druk is het altijd op concoursen, je moet goed voor jezelf kunnen rijden en handig kunnen sturen.

Maar nu je dit weet kun je hier ook aan werken, zoek vreemde locatie's op met veel andere paarden en oefen daar. Daarnaast valt het wel mee hoor, er zijn er maar weinig die de eerste keer al foutloos rond gaan en het ene paard reageert er wat heftiger op dan de ander, gewoon een kwestie van wennen.

Ja dat weet ik, ging er ook al heen van nou we zien t wel. Hoe minder balken hoe beter haha
Maar zelfs de "bendere" namen waren boos gister en gingen los rijden in de SNEEUW!
Je moest zeg maar van de ene bak uit klein stukje door de sneeuw door naar de volgende en dat vond die vn mij al niks haha. Echt een merrie, bang dat ze natte voeten krijgt Knipoog
Ze heeft het goed gedaan en we gaan zeker weer flink oefenen. En weer op wedstrijd, want hoe vaker ze zoiets ziet hoe beter Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:29

even een stipje, ik ga in december namelijk ook voor de eerste keer ooit officieel springen en vind het werkelijk doodeng Clown