Word het parcours meegelopen door het wedstrijdsecretariaat? Mocht ik nog vragen hebben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) anneliesdj schreef:Eh, neej. Secretariaat zitten lekker warm op d'r eigen plekje en hebben ook eigelijk niets met het parcour te maken.
Als je vragen hebt moet je bij de parcourbouwer zijn, normaliter hoort die beschikbaar te zijn voor vragen dus kun je het beste even vragen aan de ringmeester wie dat is. (ze hebben namelijk geen bord voor de kop)
Waarom maken ze het nou niet is gewoon simpel en hebben ze een bord voor de kop
Pecco_Myrthe schreef:anneliesdj schreef:Eh, neej. Secretariaat zitten lekker warm op d'r eigen plekje en hebben ook eigelijk niets met het parcour te maken.
Als je vragen hebt moet je bij de parcourbouwer zijn, normaliter hoort die beschikbaar te zijn voor vragen dus kun je het beste even vragen aan de ringmeester wie dat is. (ze hebben namelijk geen bord voor de kop)
Haha jammerWaarom maken ze het nou niet is gewoon simpel en hebben ze een bord voor de kop
anneliesdj schreef:Als je op tijd bent en je kunt zien hoe het parcours opgebouwd wordt dan ben je er snel genoeg achter wie de parcoursbouwer is, dat is meestal degene die met de meetlat alle hindernissen controleert op hoogte
Om 11 uur moesten we lopen en daarna ging het op aanmelden.. 
Pecco_Myrthe schreef:Nou de starttijden waren ook niet nodigOm 11 uur moesten we lopen en daarna ging het op aanmelden..
Het was niet normaal zo druk t was er deden er 51 mee en die moesten met zen alle inrijden in een 20X40 bak. Die van mij was dus al flink opgefokt..
Nog nooit heeft ze gewijgerd, wat voorn sprong ze ook moest nemen ze nam em. En als dit niet lukte werd ze helemaal boos..
Maar vandaag kan ik beter zeggen ze heeft er amper 1 gesprongen
Het eerste parcours heb ik afgegroed en de 2e werd ik uitgebeld na 3 weigeringen..
Baalde echt als een stekker maar gezien de omstandigheden heeft ze het goed gedaan
anneliesdj schreef:Pecco_Myrthe schreef:Nou de starttijden waren ook niet nodigOm 11 uur moesten we lopen en daarna ging het op aanmelden..
Het was niet normaal zo druk t was er deden er 51 mee en die moesten met zen alle inrijden in een 20X40 bak. Die van mij was dus al flink opgefokt..
Nog nooit heeft ze gewijgerd, wat voorn sprong ze ook moest nemen ze nam em. En als dit niet lukte werd ze helemaal boos..
Maar vandaag kan ik beter zeggen ze heeft er amper 1 gesprongen
Het eerste parcours heb ik afgegroed en de 2e werd ik uitgebeld na 3 weigeringen..
Baalde echt als een stekker maar gezien de omstandigheden heeft ze het goed gedaan
Zo druk is het altijd op concoursen, je moet goed voor jezelf kunnen rijden en handig kunnen sturen.
Maar nu je dit weet kun je hier ook aan werken, zoek vreemde locatie's op met veel andere paarden en oefen daar. Daarnaast valt het wel mee hoor, er zijn er maar weinig die de eerste keer al foutloos rond gaan en het ene paard reageert er wat heftiger op dan de ander, gewoon een kwestie van wennen.