Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik zou er ook niet veel moeite mee hebben als er wat meer kleur in zou komen... Maar dan moet het wel een beetje rond de kleur zwart blijven, en de rijbroek vind ik wit toch wel het mooist
SETEFURII_ schreef:& stel nu dat je 2 keuzes had.
het zwarte-witte 'setje' & het bruine setje
nl: Bruine rijlaarzen, bruine/beige handschoenen, Beige rijbroek, bruin jasje & beige blouse.
lijkt me perfect, toch?
Anniiekk schreef:Ik zie het liever op deze manier, zwart of donkerblauw, dat staat wel netjes. Ik heb liever niet dat ik eerst drie keer met mijn ogen moet knipperen omdat je verblind wordt door al die kleuren op het wedstrijdterrein.
Zelfs nog wel meer dan alleen grijs en bruin..
Nibbit schreef:Ik vind het prima zoals het is, degenen die hier vooral wat aan hebben zijn de ruitershopsDe ene wil dan niet achterblijven bij de ander.
Ik vind de klassieke uitstraling ook horen bij dressuur, bij endurance en sgw kun je je uitleven
nu hebben wij lekker niks voor de dressuur wedstrijd sport
Candace schreef:Nee, ik vind het niets als er meer kleuren rijjasjes komen in de dressuur. Ik vind het wel mooi dat klassiek zwarte met wit. Maar ieder zijn smaak!
Yvonne___ schreef:Ik vind een grijs jasje ook mooi,
maar het mag helaas nog niet voor dressuur..
dan toch maar zwart of blauww..