basebalpetje met: "Ik ben de jury!" Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
basebalpetje met: "Ik ben de jury!" miep1979 schreef:@Raket juist voor die kleintjes is de bixie om wat van de spanning weg te nemen, het verschilt nogal wanneer er een jury de auto uitstapt voor een praatje in een donker getint strak pak of bijvoorbeeld in een casual broek met net shirt of blouse erop.
Juist om de kinderen toch het idee mee te geven van spel en geen wedstrijd zijn de bixie proeven in het leven geroepen.
liiisette schreef:het maakt mij weinig uit hangt er beetje vanaf als je jury bent van B t/m Z2 kun je wel gewoon alles dragen
maar de klasse's daarboven vind ik dat er wel wat nette kleding bij hoort

judithh schreef:Ik zeg eerlijk...ik heb een spijkerbroek die bijzonder netjes is (wijder model) en die heb ik wel eens aan met jureren met mijn nette schoenen eronder, nette bloes/blazer erop en dan vind ik het niet echt onder doen voor een nette pantalon, die ik meestal draag als ik ga jureren.
Laatst zat ik met een collega te jureren en die zat in haar rijbroek met jophurs te jureren daar heb ik wel melding van gemaakt, dat is absoluut uit den boze.

kinuh schreef:Ook ik vind dat je je aan de regels moet houden, bijna iedereen heeft wel iets nets in de kast hangen.
Uitendelijk is het ook niet veel moeite he...
KarinvdM schreef:Ik zit helemaal niet op een speldje te wachten. Ik heb er geen behoefte aan om op ieder concours een speldje door m'n nette kleding te moeten prikken.

Beaux schreef:Ik vind het een beetje onzin allemaal. Al wordt de proef in badpak beoordeeld als die proef maar goed beoordeeld wordt!
Ik zie niet eens wat de jury aan heeft in die auto of dat hokje.
Met hele grote belangrijke concoursen en kampioenschappen waarbij de jury ook nog deelneemt aan de prijsuitreiking vind ik het weer wat anders maar voor die kleinschalige wedstrijd om de hoek hoeft het van mij niet hoor.