In welke klasse (dressuur) zijn jullie gestopt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: In welke klasse (dressuur) zijn jullie gestopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 10:50

Ik was L1+4 toen ik stopte met paardrijden Lachen

lovezoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:37

heej,

ik ben gestopt in de M1+5 en misschien dat ik nog 1 wedstrijd rijd maar ik ben te groot geworden:(ik heb wel een paard waar ik eigenlijk al mee ging starten maar die is geblesseerd geraakt dus daar wacht ik nu nog een tijdje mee en dat bou ik heel langzaam weer op..Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:54

Ik heb met 2 pony's tussen de paarden L2 met winstpunten gereden.
De eerste, een D-pony, liep ook mee in (beginners)lessen en ben gestopt toen ik een paard en E-pony mocht rijden bij andere fokker.
Met die E-pony ben ik gestopt met wedstrijden om thuis en bij priv'eles eerst verder door te rijden en vanwege verhuizing en daardoor veranderde situatie, ben ik daar helemaal gestopt met rijden.

Het is denk ik al drie jaar geleden dat ik gestopt ben met wedstrijden.
Heb nu ook nog steeds niet de motivatie om weer echt wedstrijden te gaan starten. Het kost erg veel van mijn tijd en het is lastig om hulp mee te krijgen terwijl ik liever niet alleen op wedstrijd ga. Af en toe een oefenwedstrijd rijden om te kijken waar ik sta met een bepaalde paard lijkt me wel weer leuk.
Maar verder ga ik in het weekend liever een lekkere buitenrit maken in een mooi gebied.

Ambertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:21

HaaYY!!
Ik rij nu met mijn pony Z
maar ik wil nog lang niet stoppen...
Met mijn andere pony reed ik L1 met winstpunten maar ze was toen 21 en had er niet zo veel zin meer in..
tegen woordig heeft ze een lief veulentje van lobeke!

Groetjes Amber

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:55

Met mijn pony gestopt in het Z2, kon niet verder Clown
Met mijn vorige paard gestopt in het L1, was een drama combinatie tussen ons en na 1,5 jaar besloten het op te geven Knipoog
Mijn huidige paard staat nu te koop en die loopt Z2, we kunnen niet verder/mijn ambities gaan niet verder Tong uitsteken

Chupa_Chup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:42

Met mijn aller eerste pony C-ponytje ben ik geeindigt in de L2 omdat ik te groot werd
Daarna had ik een D-pony en daar ben ik begonnen in L2 en na 2 jaar waren we Z2 en werd ik ook voor die pony te groot op mn 12e helaas al. Daarna heb ik mijn moeders Z2 paard een tijdje overgenomen totdat ik een nieuw paard had daar heb ik aantal keer Z1 mee gestart. Sinds 2 jaar terug heb ik nu een nieuw paard:D daar rij ik nu anderhalf jaar wedstrijden mee en heb ik nu 29 winstpunten in de klasse Z2 en rijd ik bij de Junioren en hoop nog LANGG niet te stoppen:D

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:08

Ik ben met de eerste C-pony nooit gestart, de tweede ben ik tot L dressuur en M springen gekomen, toen issie verkocht. De D-pony was Z2 dressuur, de E-pony ook Z2 dressuur. En de rest is er nog, en gaan we mee kijken hoe ver die kunnen komen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:07

B pony L2 dressuur, overgegaan naar C pony, M1 dressuur, overgegaan naar D pony, Z2 dressuur.
Einde ponytijd.
Ponyhengst uitgebracht bij de paarden, M1 dressuur. Helaas verkocht, was Z klaar.
Paard gaan rijden, B dressuur, klikte helaas toch niet zo goed en zodoende gestopt. Inmiddels een heel leuk paard in training wat wél super klikt, M1 dressuur. En hopelijk blijft die nog een hele tijd Knipoog

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:30

ik rijd zelf nu bij de L1 dresuur en L springen van de pony's wil zowieso nog tot het M of Z springen en verder weet ik nog niet Tong uitsteken

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:26

Ik was L1 bij de pony's toen ik stopte.. Zijn nu op zoek naar een paard dus over een poos ook weer wedstrijden! Lachen

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:22

Met mijn eerste paard Ginger ben ik gestopt met dressuurwedstrijden toen ze B + 1 was, wij hadden geen klik en met wedstrijden was ik altijd heel nerveus en reageerde zij daar heel erg op, waardoor proeven rijden eigenlijk een ramp was.
Haar heb ik verkocht (ik heb haar 4 1/2 jaar gehad).

Met Gotcha heb ik geen wedstrijden gereden, dat ging ook niet. Zij is ook verkocht, haar heb ik ruim 2 jaar gehad.

Met Odin ben ik tot L1 + 4 gekomen, hij had een halswervelprobleem dat steeds erger werd en hem heb ik moeten laten inslapen (heb hem 5 jaar gehad).

Met Romanov ben ik nu M1 + 4, hij is nu ruim 6 jaar oud en ik heb hem bijna 3 jaar. Zoals het er nu uitziet (ik klop het gelijk even af voor de zekerheid!) kan ik met hem nog wel even vooruit.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:30

Ik heb de B uitgereden en 1 wedstrijdje gestart in het L1 daarna zijn we verhuisd en is de pony verkocht. Daarna geen wedstrijden meer gereden.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:14

Met m'n eerste paard ben ik gestopt toen we Z1 waren. Hij bleek een lichte vorm van spat te hebben, dus meer zat er niet in.
Met de volgende had ik niet echt een "klik" en heb hem verkocht toen ik zwanger wilde worden.

Vreemd genoeg heeft mijn dochter met haar pony hetzelfde gehad als ik met m'n eerste paard.
Toen ze M2 was, had de pony het erg moeilijk en is ze als recreatiepony verkocht.
Gelukkig heeft ze met haar paard wel een klik , daar gaat ze binnenkort Z2 mee starten.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:39

Z1 + 10, helaas geen tijd meer om verder te trainen/ starten in verband met studie, bijbaan en op kamers wonen.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:35

Met mijn éérste pony ben ik tot de L1 gekomen, met mn tweede pony Z2.

Met mn paard rij ik nu nog geen wedstrijden...

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:24

In de B met Wisky (B+25) .. Omdat ik een eigenpaardje kreeg en Wisky werd te klein.
Ik was van plan om L1 te starten alleen er kwam dus iets tussen.

Nu start ik met mijn andere pony in de B en we zijn nu B+3 en met mijn eigen pony Spicy ga ik in januari starten Lachen

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 02:01

Ik ben met mijn vorige paard gestopt in de Intermediair wegens verkoop. Met Rocky stop ik denk ik in de ZZ-Zwaar dat rijd ik nu en we hebben het best wel een beetje zwaar nu. Met mijn beide andere paarden rijd ik ZZ-Licht en ben ik eigenlijk nog niet uitgestudeerd. V.I.P. hebben we gekocht als veulen en daarmee willen we kijken hoever hij komt tenminste als hij niet verkocht wordt dan he..
De andere paarden zijn allemaal tot Z2 gereden en daarna zijn ze of verkocht of naar een andere ruiter gegaan die ze dan als leerpaard kon gebruiken.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 02:30

Met mijn paardje Kendi ben ik in het Z2 gestopt omdat zij helaas plotseling overleed door een gebroken been op de wei. Ik heb nog een paardje voor anderen gereden, genaamd Monchique, waar ik in het M1 mee gestopt ben. Daarna kreeg ik Kenrick te rijden, waar ik uiteindelijk ZZL en Junioren mee heb gereden (beide klasses 1 keer).

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:07

Ik ben met Patty tot het L1 gekomen. Zij is uiteindelijk na lange kreupelheid overleden.

Met Demo heb ik altijd gezegd dat mijn doel M1 + 1 was (hij is ietsje ouder en heeft flink artrose) als hij het aankon en dat ik daarna wel zou zien. Afgelopen weekend mijn 1e M1 wedstrijd gehad, 2 wp en een 1e prijs, dus ik ga nog even door.
Demo's bazin is tot de L2 met hem gekomen en is toen gestopt met rijden wegens haar eigen fysieke gesteldheid.

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:15

M2 dressuur, na veel onderzoeken bleek mijn paard KS en artrose te hebben waardoor rijden niet meer mogelijk was.
Met mijn jaarling Celona hoop ik in de toekomst wat verder te komen, maar dat duurt nog wel een aantal jaartjes.

LouuZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:46

Ik ben er even tussenuit geweest, dat was toen ik B-dressuur reed.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:34

Met mijn pony ben ik L2 dressuur gestopt en met springen L. Kon beide over maar niet gedaan omdat ik het zo wou afsluiten Lachen

Wegens verkoop pony einde ponytijd.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:48

Met mijn twee pony's werd ik L2 +8 (2 jaar tijd) en met de ander Z1+2 (in 2 jaar tijd).
Met het paard van mijn moeder werd ik M1 +3 (klein jaar).
Nu heb ik een driejarige waar ik nog niet mee gestart ben.

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:09

Mijn stop is gemaakt in het M1, ik kon mijn pony goed verkopen dus waarom ook niet.
Anders had ik hem nog een jaar gehad en had ik er M2 mee gereden want ik had al 15 wp. En hij zat ongeveer ook wel aan z'n top Dromen

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:15

Z1+1 dressuur,
B +12 springen
(M + 2/3? viertal)

Wilde eigenlijk nog L springen, maar brak mijn vinger vlak voor onze laatste paar maandjes.
Ben nu 18 dus mag dit jaar nog afmaken bij de pony's, maar krijg het nooit meer voor elkaar om nu alles weer op te bouwen en zit nog steeds met mijn vinger.. Verdrietig