Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suleilitha schreef:Nieky, dan wordt het tijd dat hij een keer een welgemikte mep krijgt als hij stampt. Hou dit consequent vol, en geef pas aandacht als hij niks doet.

nieky1993 schreef:suleilitha schreef:Nieky, dan wordt het tijd dat hij een keer een welgemikte mep krijgt als hij stampt. Hou dit consequent vol, en geef pas aandacht als hij niks doet.
Ja probeer ik inderdaad te doen
iedereen bedankt voor hun hulp.

'
'
suleilitha schreef:MagicLover, zo'n paard wil echt geen ruzie met mij
criollolover schreef:nou ninx, dat is ook weer overdreven zoals jij dat zegt
suleilitha schreef:Het gemep en gedoe vindt hier niet alleen plaats rond voedertijd, Peerd is gewoon zijn carriere misgelopen en was liever timmerman geworden. En liever een goedgerichte mep teruggeven dan over een jaar weeeeeeeeeeeeeerrrrr een nieuwe schuur moeten bouwen........
) suleilitha schreef:Ninx, het is een hij. En hij is nu stil en krijgt misschien over een half uur nog wat hooi, mits ik hem dan nog niet heb gehoord.
Even voor jou informatie, hij staat overdag buiten en krijgt een pak hooi per dag en een kilo brok, dus honger heeft hij niet.
Ninx schreef:nieky1993 schreef:
Ja probeer ik inderdaad te doen
iedereen bedankt voor hun hulp.
Slaan lijkt me het allerlaatste redmiddel......
Ik zou alle paarden voeren voordat ze weer binnengehaald worden. Zo gaat dat bij ons, en dat werkt als een zonnetje.
jomaro schreef:Wat misschien zou kunnen helpen/werken is een stroomdraadje plaatsen. Dat moet zo hangen dat er een schok komt voor het moment van de knal tegen de deur. Paarden vinden dat niet leuk, en ze weten dat heel erg snel.
)