. Ze klimt overal op en af, springt, rent, glijdt (en veel van die glijbanen zijn niet glad, waardoor ze er op een andere manier afvallen) en daar hoor je niemand over.
Verder denk ik niet dat detour nu elke dag een kind op haar Esprit zet, hoor.

LADPR, ik vind de situatie die ik met mijn kind had op mijn paard destijds toch wel heel wat anders dan je kind laten spelen op een drukke weg.
Maar goed, ik vind deze discussie een beetje nutteloos eigenlijk....... Niemand van jullie was erbij, niemand van jullie kent kind en/of paard, dus..... Niet elk paard is een hittepetit of levensgevaarlijk, hoor.
. Wel eens te maken gehad met enge mannetjes, die aan je kind zitten? Wij wel hier in de buurt, al 2x zelfs. En toch laat en gaat mijn kind lekker buiten spelen, want ik kan haar echt niet opsluiten. Verkeer, tja, het is een rustige straat, maar er hoeft er maar eentje gas te geven op het verkeerde moment.... Ik vertrouw dat verkeer eerlijk gezegd nog veel minder dan mijn eigen paard. Mijn paard, daar kan ik mee lezen en schrijven. Met mijn kind ook trouwens.
toen heb je dr toch wel even een slof aangeknoopt hoop ik?
Tuurlijk is het eluk als mensen positief reageren. Iedereen vindt het toch leuk om iets positiefs te horen als hij of zij foto's plaatst?