Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

DR zal echt niet zijn naam op het spel zetten om een zadel van 1000 euroCitaat:
Citaat:
italiaantje schreef:hahahah Schelstraete... dat wordt een dure grap voor je.
Dat is een brievenschrijver, heb al meerdere keren gewonnen van hem
DR is echt wel een goed bedrijf. Misschien vond je het zadel wel te lekker zitten![]()
DR zal echt niet zijn naam op het spel zetten om een zadel van 1000 euro. Ze doen zaken in het hele land.
Als ik jou was zou ik gewoon op een normale manier met ze praten om het op te lossen. Ik ben namelijk bang dat het niet alleen aan hun ligt.
Kan je het geld wat je aan Schelstraete wilde uitgeven ook nog een ander paard kopen.
succes
lonnie schreef:italiaantje schreef:hahahah Schelstraete... dat wordt een dure grap voor je.
Dat is een brievenschrijver, heb al meerdere keren gewonnen van hem
DR is echt wel een goed bedrijf. Misschien vond je het zadel wel te lekker zitten![]()
DR zal echt niet zijn naam op het spel zetten om een zadel van 1000 euro. Ze doen zaken in het hele land.
Als ik jou was zou ik gewoon op een normale manier met ze praten om het op te lossen. Ik ben namelijk bang dat het niet alleen aan hun ligt.
Kan je het geld wat je aan Schelstraete wilde uitgeven ook nog een ander paard kopen.
succes
ik weet niet aan wie het dan moet liggen maar ik pas geen zadels aan die niet passen hoor!
drunens ruiterhuis is geen goed bedrijf. ze weten duidelijk niet waar ze het over hebben op zadelgebied iig. Ik heb rustig met ze gepraat de EERSTE keer. nu ben ik het zat. Ben overigens net terug en ze wilden het deze keer gaan oplossen dmv een bontje eronder. sorry hoor, maar dat slaat dus nergens op. Op een gegeven monet lag het zadel 20 cm hoger op de rug van Luna. En louis: ja, nnu klappert het niet meer! Ja gek heh, zo kan ik dus elk zadel wel passend maken. Als je dat kennis van zaken noemt dan heb je ze zelf niet lekker op een rijtje geloof ik. In ieder geval, uiteindelijk vroeg hij wat ik voor mn zadel wilde terughebben.
Ik zei 1500 euro, immers 2 weken oud. Dat kon ie niet doen, voor 1300 euro nam hij het terug. Immers waren ze al zo vaak bij mij langsgeweest om te passen en te kijken en had ik zelfs al een tweede zadel gekregen. Op mijn opmerking dat dat mijn probleem niet was, dat ze het meteen goed hadden meten doen en dat ik dan maar 1 zadel en geen ellende had gehad, werd gezegd dat dat niet waar was. Het lag toch echt aan mij.
heb ze even heel duidelijk gemaakt dat ik als leek vetrouw op de kunde van mensen die daarmee adverteren en dat het dus niet mijn schuld is als ZIJ iets verkeerd deden. en dat het dan hun probleem is en dat zij het dan goed op moeten lossen. Net of ik het leuk vind dat ik nu een half jaar verder ebn met een hoop gezeik, veel geld uitgegeven (aan zowel zadel als aan adviezen en een boomlooszadel voorin de tussentijd tussen eerste en tweede zadel). Sjoge jonge zeg, ik werd er echt boos om dat zij mij ff lekker alle schuld gaven van het feit dat dat zadel niet pastte. uiteindelijk gezegd dat ik akkoord zou gaan met 1450 ero en anders naar de echter zou stappen. Dat hielp, want het was meteen akkoord. Of ik even mijn bankrekeningnr wilde geven. Even vriendelijk gevraagd of hij dan wel even op papier wilde zetten dat ik het binnen een week zou krijgen en toen kon ik zelfs ineens merijden naar de winkel om het contant te krijgen.
Hij heeft zel;fs nog toegegeven dat ze het zadel niet konden aanpassen voor mijn pony, met opvullen ofzo. de enige oplossing was zo'n schuimrubber ding of bontje eronder
Ing__ schreef:ik vraag me de hele tijd af, wat is een msfc'er?!
fijn dat het nu opgelost is Lonnie!!
Ing__ schreef:ik vraag me de hele tijd af, wat is een msfc'er?!
fijn dat het nu opgelost is Lonnie!!
Het is iig iemand die geleerd heeft voor zadelpasser.
Mag ik vragen wie je voor de passervice hebt gehad (mag ook via PB, graag zelfs!) Ik heb zelf namelijk ook een bruine Anatomica eind mei/begin juni aangeschaft bij Drunens Ruiterhuis.