Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amiigo schreef:Komen weer prachtige laarzen voorbij!
Ik twijfel om een nieuw paar aan te laten meten voor training, heb nu eigenlijk iedere keer mijn wedstrijdlaarzen aan. Maar aan de andere kant kost me dat ook weer ruim €700 en het groeit niet op mijn rug zeg maarMijn vorige wedstrijdlaarzen heb ik een tijdje voor training gebruikt maar dat zijn zachte dus dat zit écht voor geen meter haha.
Dus ik zit er over te denken om mijn laarzen gewoon voor training en wedstrijden te gebruiken. Heb nu polo model met harde schacht en geen lak of brushed leer dus ook niet extra slijtagegevoelig oid.
Wie gebruikt zijn laarzen ook voor training en op wedstrijd? Ik doe ze alleen aan voordat ik op stap en na het rijden doe ik ze direct uit.
LISA_L schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraagje als dat mag. Als de veter van de lace up te kort is omdat je been dikker is geworden, is het dan mogelijk een langere veter te bestellen van de Niro ? Kan er nergens iets over vinden namelijk
Cheminee schreef:vonneke schreef:Wat zonde. Lijkt me eerder een fabricage fout. Of je moet er wel met heel veel geweld aan trekken maar dat zal vast niet.
Hij ging gewoon dicht en na 2 stappen scheurde hij.. dus geen geweld gebruikt