Phoeboe schreef:Jaaaahoor daar zijn ze dan!!![]()
[ [url=m/7jRVN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cg5HfU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waaauw gaaaaaf!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Abercrombie schreef:Cheminee heel mooi.
Phoeboe ook mooi alleen ik ben geen fan van lak. Teveel glim voor mij
Ik moet ook hakjes hebben want het inlopen zonder pijn gaat mij bij dit paar ook niet goed af. Mijn vorige paar geen seconde last gehad maar bij deze toch al kapotte knieholten tot bloedens toe. En knetter koude voeten. Dat komt volgens mij omdat ik de zolen er uit heb. 1 van de 2 zit veel te strak op mn wreef anders.
Amiigo schreef:Komen weer prachtige laarzen voorbij!
Ik twijfel om een nieuw paar aan te laten meten voor training, heb nu eigenlijk iedere keer mijn wedstrijdlaarzen aan. Maar aan de andere kant kost me dat ook weer ruim €700 en het groeit niet op mijn rug zeg maarMijn vorige wedstrijdlaarzen heb ik een tijdje voor training gebruikt maar dat zijn zachte dus dat zit écht voor geen meter haha.
Dus ik zit er over te denken om mijn laarzen gewoon voor training en wedstrijden te gebruiken. Heb nu polo model met harde schacht en geen lak of brushed leer dus ook niet extra slijtagegevoelig oid.
Wie gebruikt zijn laarzen ook voor training en op wedstrijd? Ik doe ze alleen aan voordat ik op stap en na het rijden doe ik ze direct uit.
elieneke_1 schreef:Ik ben vandaag mijn laarzen gaan ophalen![]()
![]()
![]()
vind ze super mooi![]()
Enkel nog aan het twijfelen of mijn rechter been/laars toch niet een paar millimeter smaller mag[ [url=m/aaLAN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QZnI4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aGEE9e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tYWHhN.jpg]Afbeelding[/url] ]