was hij nog veel mooier. Hij paste ook perfect, zat echt super. Dus heb mezelf een heel groot
plezier gedaan door hem mee te nemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Ik heb vanmiddag dit jasje gekocht. Ik had hem al in een boekje gezien maar in het echt
was hij nog veel mooier. Hij paste ook perfect, zat echt super. Dus heb mezelf een heel groot
plezier gedaan door hem mee te nemen![]()
[ Afbeelding ]
xMurano schreef:Hallo iedereen,
Ik wil graag ook even mijn wedstrijdset met jullie delen:
klik
Nuja, dat was mijn wedstrijdset, want die foto was de laatste keer dat ik 'm gebruikt heb
door zelfleeftijdsgrens te hebben bereikt bij de pony's.![]()
Nu heb ik dus ook een vraagje voor jullie:
ik wil dat jasje op de foto graag verkopen (couture hipique jasje),
ik heb het maar 5x gedragen, dus nog helemaal nieuw eigenlijk.
hoeveel zou ik er ong. voor kunnen vragen denken jullie?
xApple schreef:Ik heb vanmiddag dit jasje gekocht. Ik had hem al in een boekje gezien maar in het echt
[img]http://img18.imageshack.us/img18/5104/kingslanddressagerijjas.jpg
[ Afbeelding ]
Tsplendid schreef:xMurano; Mag ik jou vragen hoe die beugels bevallen? Zijn Freejumpers of niet?
_tarja_ schreef:xApple schreef:Ik heb vanmiddag dit jasje gekocht. Ik had hem al in een boekje gezien maar in het echt
[img]http://img18.imageshack.us/img18/5104/kingslanddressagerijjas.jpg
Die is gaaf! Heb hem ook zien staan in de aanbieding bij ooteman. Zit er ook aan te twijfelen, maar het jasje is er vanaf maat 36 en heb meestal 34.