Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisaislisa schreef:Mrijn schreef:Ik ga mijn lakkers van Mondoni (voet 39, hoogte 48, kuit 36) verkopen. Ik wilde ze vanmorgen aandoen voor een fotoshoot, maar ze zijn me gewoon te hoog en dan krijg je overal vouwen en rimpels, zo jammer! Wie biedt??
Heb je foto's ?
Knottje schreef:@bizzybijtje, eerlijk ik ben er meteen mee weggereden (mijn fields). Vind de bath's ook prachtig maar heb nog veel mooiere congac/bruine laarzen en voor het springen wilde ik graag zwart. (:
Anthea schreef:Los van dat heeft Divoza sowieso een baggerservice, klantvriendelijkheid kennen ze daar niet. Maar goed, bij deze laarzen is de prijs er in ieder geval naar.
Liesje89 schreef:Ik vind de service bij Divoza ook prima. Nog nooit ontevreden geweest ergens over!
_Mellanie schreef:Liesje89 schreef:Ik vind de service bij Divoza ook prima. Nog nooit ontevreden geweest ergens over!
toen ik er vorige week was, stonden ze welgeteld met 7 persoons aan de kassa ballonnen aan het opblazen, en ze zagen dat wij bij de laarzen zaten te kijken.
dus vond het heel appart dat ik moest gaan vragen of iemand ons wou helpen
en het afrekenen was ook geen groot succeswat een drama
Janine1990 schreef:Ik heb welgeteld één keer meegemaakt dat iemand niet zo vriendelijk tegen mij was. Dat was dan ook meteen een cassière die zich met haar collega (die mij dus hielp) liep te bemoeien.
Ik hoor zo vaak van deze verhalen, maar ben het zelf nog nooit tegen gekomen. Er is altijd wel iemand die je wil helpen, ze vinden het ook prima als je een dagje wilt nadenken over je aankoop. Ik wilde een cap kopen, m'n moeder vond dat ik een dagje moest nadenken over de aankoop. Degene die mij hielp zei: "Je mag de cap ook meenemen naar huis en 'm in huis even wat dragen. Bevalt het dan niet, breng je 'm morgen weer terug." En dit ging niet over een cap van 30 euro.
Ik denk altijd maar zo, je oogst wat je zaait.
Anthea schreef:Fijn voor jou, maar ik zou geen cap willen die een dag bij iemand anders heeft gelegen. Joost mag weten wat daarmee gebeurd.
En er is niet voor niks een heel topic over de service van DivozaMaar nogmaals, deze laarzen kosten zo goed als niks, dan maakt het ook niet zoveel uit.
xLauwterd01 schreef:En over service heb ik niks te klagen, in zoetermeer waren ze heel vriendelijk, alleen die cassière's waren een beetje vreemd
Liesje89 schreef:xLauwterd01 schreef:En over service heb ik niks te klagen, in zoetermeer waren ze heel vriendelijk, alleen die cassière's waren een beetje vreemd
Ik vind ze in Zoetermeer ook altijd heel aardig. In Heteren daarintegen vond ik ze een stuk minder vriendelijk, die 2x dat ik daar ben geweest..
Had er een zadel gereserveerd, maar die moest eerst naar leek om een of andere vage rede. Ik zou gebeld worden als hij weer in Heteren was.
Nooit meer wat van gehoord
Maar in Zoetermeer word ik altijd goed geholpen, als ik hulp nodig heb.
Met laarzen passen ging dat ook prima.
Mij jaag je ook weg als je direct op me af komt of je me kunt helpen. Daar heb ik echt een hekel aan.