Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ladynaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:38

Hey,

Aangezien mijn geopende topic is gesloten omdat ik mijn vraag hier thuis hoorde, post ik bij deze even een vraag!
Aangezien mijn leren paardrijlaarzen de beste tijd hebben gehad, en ik nogal koude voetjes heb in mijn rijschoenen, ben ik eigenlijk op zoek naar thermolaarzen waar ik mee kan rijden.
Nu vond ik op de site van Divoza de mondoni Alaska. Deze laarzen spraken mij zeer aan, en natuurlijk het grijs roze ruitje ook .
Dus, heeft iemand er ervaringen mee, kan je er mee rijden, en de rest wat je kwijt wilt, zet het hier maar neer!

Groetjes Naomi.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:10

lisaislisa schreef:
Mrijn schreef:
Ik ga mijn lakkers van Mondoni (voet 39, hoogte 48, kuit 36) verkopen. Ik wilde ze vanmorgen aandoen voor een fotoshoot, maar ze zijn me gewoon te hoog en dan krijg je overal vouwen en rimpels, zo jammer! Wie biedt??

Heb je foto's ?

Ik heb vanmorgen foto's gemaakt, maar dit is de enige gelukte. Foto's maken van laklaarzen is lastiger dan gedacht :')
Afbeelding

__Astrid

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:16

Knottje schreef:
@bizzybijtje, eerlijk ik ben er meteen mee weggereden (mijn fields). Vind de bath's ook prachtig maar heb nog veel mooiere congac/bruine laarzen en voor het springen wilde ik graag zwart. (:

Snap ik :j
Nou heb ik volgens mij (gelukkig) wel vrij lichte baths, vooral als ik de andere zie in dit topic. Die van mij zijn écht cognac, qua kleur net als bijv. die petries :j Ben ik dus heel blij mee!

Knottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:26

Daar komt ook nog bij dat ik tamelijk lange benen heb, voor springen is ietsje korter juist wel fijn, maar voor dressuur wilde ik gewoon mooi, goedpassende en hoge laarzen (:Volgens mij is Mondoni niet heel 'stabiel' in de laarzen he? Eerst die lak zonder houten zool, toen met. De eerste lading van de field paste ik wel, en daarna werden de maten aangepast omdat ze voor iedereen zo hoog waren ;) (heb ik mij laten vertellen)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:01

Ik heb die mondoni iceland,
en ik heb er echt heel erg veel plezier mee.
ze zijn lekker warm, en zittten als gegoten(bij mij)

succes :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:48

Los van dat heeft Divoza sowieso een baggerservice, klantvriendelijkheid kennen ze daar niet. Maar goed, bij deze laarzen is de prijs er in ieder geval naar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:00

Anthea schreef:
Los van dat heeft Divoza sowieso een baggerservice, klantvriendelijkheid kennen ze daar niet. Maar goed, bij deze laarzen is de prijs er in ieder geval naar.

Ik heb welgeteld één keer meegemaakt dat iemand niet zo vriendelijk tegen mij was. Dat was dan ook meteen een cassière die zich met haar collega (die mij dus hielp) liep te bemoeien.
Ik hoor zo vaak van deze verhalen, maar ben het zelf nog nooit tegen gekomen. Er is altijd wel iemand die je wil helpen, ze vinden het ook prima als je een dagje wilt nadenken over je aankoop. Ik wilde een cap kopen, m'n moeder vond dat ik een dagje moest nadenken over de aankoop. Degene die mij hielp zei: "Je mag de cap ook meenemen naar huis en 'm in huis even wat dragen. Bevalt het dan niet, breng je 'm morgen weer terug." En dit ging niet over een cap van 30 euro.

Ik denk altijd maar zo, je oogst wat je zaait.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:05

Ik vind de service bij Divoza ook prima. Nog nooit ontevreden geweest ergens over!

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:12

Ik heb ook laarzen bij divoza gehad, liepen heerlijk, waren uiteindelijk te hoog, dus verkocht :Y) ,
Nadeel was dat je er wel steenkouden voeten in kreeg.. :\
Soms is divoza een beetje in de knoop met petrie, dat is wel jammer _-:(

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:14

Liesje89 schreef:
Ik vind de service bij Divoza ook prima. Nog nooit ontevreden geweest ergens over!

toen ik er vorige week was, stonden ze welgeteld met 7 persoons aan de kassa ballonnen aan het opblazen, en ze zagen dat wij bij de laarzen zaten te kijken.

dus vond het heel appart dat ik moest gaan vragen of iemand ons wou helpen :n

en het afrekenen was ook geen groot succes :') wat een drama

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:14

En over service heb ik niks te klagen, in zoetermeer waren ze heel vriendelijk, alleen die cassière's waren een beetje vreemd :')

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:18

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-03-24 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:20

_Mellanie schreef:
Liesje89 schreef:

toen ik er vorige week was, stonden ze welgeteld met 7 persoons aan de kassa ballonnen aan het opblazen, en ze zagen dat wij bij de laarzen zaten te kijken.

dus vond het heel appart dat ik moest gaan vragen of iemand ons wou helpen :n

en het afrekenen was ook geen groot succes :') wat een drama

:D

Persoonlijk heb ik er een gruwelijke hekel aan als mensen meteen naar me toe komen om te vragen of ik hulp nodig heb. Daarmee jaag je mij weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:24

Janine1990 schreef:
Ik heb welgeteld één keer meegemaakt dat iemand niet zo vriendelijk tegen mij was. Dat was dan ook meteen een cassière die zich met haar collega (die mij dus hielp) liep te bemoeien.
Ik hoor zo vaak van deze verhalen, maar ben het zelf nog nooit tegen gekomen. Er is altijd wel iemand die je wil helpen, ze vinden het ook prima als je een dagje wilt nadenken over je aankoop. Ik wilde een cap kopen, m'n moeder vond dat ik een dagje moest nadenken over de aankoop. Degene die mij hielp zei: "Je mag de cap ook meenemen naar huis en 'm in huis even wat dragen. Bevalt het dan niet, breng je 'm morgen weer terug." En dit ging niet over een cap van 30 euro.

Ik denk altijd maar zo, je oogst wat je zaait.

Fijn voor jou, maar ik zou geen cap willen die een dag bij iemand anders heeft gelegen. Joost mag weten wat daarmee gebeurd. :+
En er is niet voor niks een heel topic over de service van Divoza :) Maar nogmaals, deze laarzen kosten zo goed als niks, dan maakt het ook niet zoveel uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:28

Anthea schreef:
Fijn voor jou, maar ik zou geen cap willen die een dag bij iemand anders heeft gelegen. Joost mag weten wat daarmee gebeurd. :+
En er is niet voor niks een heel topic over de service van Divoza :) Maar nogmaals, deze laarzen kosten zo goed als niks, dan maakt het ook niet zoveel uit.

Dat is de keus van Divoza, waar jij twee dagen later niets meer van zou hebben gezien :)
Ik ga er eerlijk gezegd ook een beetje vanuit dat ze dat niet zeggen tegen iemand die daar in strontkleren en in een versleten broek binnenkomt.

Dat topic heb ik gezien en heeft nog altijd niets veranderd aan de manier waarop ik over Divoza denk. Ga er nog altijd met plezier heen, en heb er al heel wat aankopen gedaan. Nog niet één waar ik ontevreden over ben.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:28

Ik ga morgen toch maar naar heteren, wil toch de lakkers even passen. De kuitmaat ''moet'' te groot zijn, maar ze zijn toch niet zo duur dus ach anders doe ik er wel beenwarmers onder heb ik bij mijn normale dagelijkse laarzen ook en als ik ze koop gebruik ik ze toch maar af en toe heb genoeg wel passende laarzen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:29

Dat is het probleem, je ziet het niet. Voor hetzelfde geld was ie in jouw huis gevallen o.i.d.. Dat kan je niet ruiken. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:39

Anthea schreef:
Dat is het probleem, je ziet het niet. Voor hetzelfde geld was ie in jouw huis gevallen o.i.d.. Dat kan je niet ruiken. :)

Risico van het vak... Bovendien was het een cap van een prijs die gratis werd gerepareerd bij eventuele gebreken ;)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:20

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal reacties verwijderd die off-topic waren. Ik geloof dat dit wel duidelijk was. Fijn dat dat al door verschillende mensen werd aangegeven :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:55

xLauwterd01 schreef:
En over service heb ik niks te klagen, in zoetermeer waren ze heel vriendelijk, alleen die cassière's waren een beetje vreemd :')

Ik vind ze in Zoetermeer ook altijd heel aardig. In Heteren daarintegen vond ik ze een stuk minder vriendelijk, die 2x dat ik daar ben geweest..
Had er een zadel gereserveerd, maar die moest eerst naar leek om een of andere vage rede. Ik zou gebeld worden als hij weer in Heteren was.
Nooit meer wat van gehoord :Y)

Maar in Zoetermeer word ik altijd goed geholpen, als ik hulp nodig heb.
Met laarzen passen ging dat ook prima.

Mij jaag je ook weg als je direct op me af komt of je me kunt helpen. Daar heb ik echt een hekel aan.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:29

Liesje89 schreef:
xLauwterd01 schreef:

Ik vind ze in Zoetermeer ook altijd heel aardig. In Heteren daarintegen vond ik ze een stuk minder vriendelijk, die 2x dat ik daar ben geweest..
Had er een zadel gereserveerd, maar die moest eerst naar leek om een of andere vage rede. Ik zou gebeld worden als hij weer in Heteren was.
Nooit meer wat van gehoord :Y)

Maar in Zoetermeer word ik altijd goed geholpen, als ik hulp nodig heb.
Met laarzen passen ging dat ook prima.

Mij jaag je ook weg als je direct op me af komt of je me kunt helpen. Daar heb ik echt een hekel aan.

Daar heb ik idd ook een hekel aan, je hebt 1 voet binnen gezet: 'KAN IK JE HELPEN?' ga weg.. :\

In zoetermeer keek ik voor nieuwe chaps, en ze waren heel vriendelijk toen ik vroeg of ze wilde helpen, ze nemen daar wel de tijd voor je :j
Alleen blijf wel die cassière's vreemd vinden :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:58

Dat ik daar was, in Zoetermeer, hadden de cassiere's ook heel veel lol, maar dat was wel ontzettend leuk, de sfeer was daar door super! Werd ook goed geholpen! Eentje had pauze, maar kwam terug om mij verder te helpen, erg aardig!
Ze hadden er veel lol in met z'n alle, maar betrekte mij erook bij, waardoor het ook voor mij leuk was... :D
Maar hoezo vond jij ze vreemd? xLauwterd01?

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:12

Nou ik ben vandaag helemaal naar heteren gereden, bijna een uur over gedaan maar jeetje wat zitten die laarzen drama bij mij.. Heb van petrie ook een paar dat 36 kuit is maar dat gaat opzich nog wel maar bij die lakker allemaal deuken en vouwen en ik had echt meeeeega veel ruimte. Vond het opzich een mooie laars maar ze moeten dus blijkbaar echt strak zitten, baal echt van mijn achterlijke beenmaat..

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:16

ik ga als het goed is vrijdag een paar nieuwe halen !
had hiervoor de fields in het bruin maar helaas is mn rits geknapt , ze zien er ook echt niet mooi meer uit dus ga dan met de 25% (nieuwe kortingsbonnen) een paar nieuwe halen :j