Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saaams schreef:Ik twijfel om die van mij toch te verkopen. Maar misschien moet ik me er toch doorheen zetten dat ik ze eerst moet inlopen. Nu een stuk of 10x aangehad maar met deze kou voel ik mn voeten en benen niet meer dus ook mn paard niet meer.
Laurie schreef:Saaams schreef:Ik twijfel om die van mij toch te verkopen. Maar misschien moet ik me er toch doorheen zetten dat ik ze eerst moet inlopen. Nu een stuk of 10x aangehad maar met deze kou voel ik mn voeten en benen niet meer dus ook mn paard niet meer.
Maar je hebt hiervoor tien jaar lang chaps gehad toch? Zou het iets meer tijd gevenLaarzen voelen zo anders, het is niet alleen een kwestie van inlopen maar ook een hele omschakeling.
Saaams schreef:Ik twijfel om die van mij toch te verkopen. Maar misschien moet ik me er toch doorheen zetten dat ik ze eerst moet inlopen. Nu een stuk of 10x aangehad maar met deze kou voel ik mn voeten en benen niet meer dus ook mn paard niet meer.
Citaat:Ik twijfel om die van mij toch te verkopen. Maar misschien moet ik me er toch doorheen zetten dat ik ze eerst moet inlopen. Nu een stuk of 10x aangehad maar met deze kou voel ik mn voeten en benen niet meer dus ook mn paard niet meer.