Ik heb mijn neusriem vol gesprayd met haarlak zodat die ook lak was, vond ik wel leuk bij mijn laarzen haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mirr89 schreef:Ik heb die outdoor laarzen besteld, maar ik kwam er niet eens in, en ik heb echt niet rare voeten...
Dus om anderen te behoeden, niet via internet bestellen maar echt even naar de winkel gaan.
Nu was ik namelijk verzendkosten kwijt om ze naar mij toe te sturen & ze weer terug te sturen...
Mocht iemand nog leren rijlaarzen van HH willen hebben zie O.S.
Yelly schreef:Ik baal dat ik geen dunnere kuiten heb
Weet iemand of de maat 38 (voet)/ 39 (kuit)/ 46 (hoogte) bestaat (van de Divoza laarzen)? Een centimter meer of minder in hoogte of kuit is niet zo'n probleem![]()
Mijn Petrie's hebben na minder dan een jaar al een losse zool en heel veel slijtageplekken. En als ik ze te lang aan heb, krijg ik nog steeds blaren van die krengenMaargoed, ze zijn dan ook niet bedoeld voor wandelingen naast het paard
Capriootje schreef:Ik heb de field in 38m maar ze zijn bij me enkel behoorlijk ingezakt, nieuw waren ze eigenlijk iets te hoog dus had ik er van die hakjes in. Ik heb korte pootjes. Twijfel of ik nu voor de bath of weer de field ga..