Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 17:25

Sorriso schreef:
Oh interessant. Ik heb voor polo's gekozen vanwege de smallere enkel, die vind ik bij dressagio wat minder smal, maar jij hebt dus wel smalle? Ben heel benieuwd!

Zie de foto's op vorige bladzijde. Dat zijn ook dressagios met smalle enkels begreep ik !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 17:25

Ja ik wel wel smalle ja dat is gewoon een ander model van de dressagio :j

Afbeelding

Deze heb ik dus aangehad dit was een maat 38 hoogte MA en S kuit. Die viel dus heeeel smal. Dealer gaf ook aan dat mensen nooit dit showmodel passen omdat die zo smal is. Mijn kuiten zijn 32,5 en deze sloot strak aan (normaal zou ik dus een xxs moeten hebben) en om enkel ook mooi strak. Ze waren alleen wat te hoog dus ik heb nu een MC + 1 cm besteld.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:05

Heel mooi AnneJ!

Toen ik in juli ging bestellen zaten ze nog te wachten op het nieuwe model Dressagio, die met de smalle enkel. Dat model was er in het verleden niet. In de reguliere Dressagio verzoop ik.

Ik heb jouw kuitmaat Yvank 8-) :D Daarom heel blij met DeNiro. Bij Petrie kwam ik op bijna € 1000,- omdat zowel de enkel als de kuit maatwerk moesten hebben.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:20

Serieus allebei kuitmaat 32,5 ? Jeempie, wat smal !

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:48

Nou ja, ik heb 1 'dik' been :') Die is een cm dikker.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 21:10

MissJ schreef:
Heel mooi AnneJ!

Toen ik in juli ging bestellen zaten ze nog te wachten op het nieuwe model Dressagio, die met de smalle enkel. Dat model was er in het verleden niet. In de reguliere Dressagio verzoop ik.

Ik heb jouw kuitmaat Yvank 8-) :D Daarom heel blij met DeNiro. Bij Petrie kwam ik op bijna € 1000,- omdat zowel de enkel als de kuit maatwerk moesten hebben.

Dank je!
Mijne zijn dan wel model Ottoviano :j

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:47

xxxmh schreef:
Baalmomentje hier..

Heb nu zo'n 2 maanden mijn tricolores. In het begin deden ze een beetje pijn op mijn wreef, heb hier ook een harde bult zitten. Ik dacht dat gaat wel over, ging het ook na een aantal weken en sinds vorige week doet het weer zoveel pijn als ik ze aan heb. Ben bang dat ik die bult op mijn wreef ook door deze laarzen heb gekregen.. Na mijn vakantie maar even naar de dokter ermee en hopen dat het niet door deze laarzen komt..

Hoe is dit afgelopen!? Een vriendin van mij had dit ook maar dan aan de zijkant van haar enkel waar de rits zit en zij heeft ook een bult. Bij huisarts geweest en blijkt een peesontsteking, bult blijft waarschijnlijk. Heel slecht van De Niro vraag mij af of ze dit bij ze kan verhalen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 00:01

gabiiy schreef:
xxxmh schreef:
Baalmomentje hier..

Heb nu zo'n 2 maanden mijn tricolores. In het begin deden ze een beetje pijn op mijn wreef, heb hier ook een harde bult zitten. Ik dacht dat gaat wel over, ging het ook na een aantal weken en sinds vorige week doet het weer zoveel pijn als ik ze aan heb. Ben bang dat ik die bult op mijn wreef ook door deze laarzen heb gekregen.. Na mijn vakantie maar even naar de dokter ermee en hopen dat het niet door deze laarzen komt..

Hoe is dit afgelopen!? Een vriendin van mij had dit ook maar dan aan de zijkant van haar enkel waar de rits zit en zij heeft ook een bult. Bij huisarts geweest en blijkt een peesontsteking, bult blijft waarschijnlijk. Heel slecht van De Niro vraag mij af of ze dit bij ze kan verhalen

Bult is een drukpunt. Weet niet 100% zeker waarvan maar ik denk het wel. Ben naar de huisarts geweest maar die doet er niks aan en raadde aan om de laars op te rekken op die plek. Heb ik laten doen bij een schoenmaker. Heb er nu nauwelijks last van, heeeel af en toe heb ik er een klein beetje last van.

Zit me nu wel te bedenken dat ik ik aan de zijkant bij mijn hiel ook een klein bultje heb maar die doet niet pijn en weet ook niet of het door de laarzen komt.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:42

Maris schreef:
Serieus allebei kuitmaat 32,5 ? Jeempie, wat smal !

Ik heb in mijn polo's zelfs XXS

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:49

Ik heb nu ongeveer 2 jaar de Tricolore. Ze lijken op het eerste gezicht op de ottaviano's, alleen is het leer veel zachter/slapper en zijn ze een stuk goedkoper. Daarnaast hebben ze ook geen ritsbeschermer, wat ik een groot nadeel vind. Heb allebei de ritsen al vrij snel moeten vervangen en ook allebei de hakjes van de zolen. Ze zien er op het moment nog best netjes uit, voor hun leeftijd dan. Wel begint één laars op twee plekken te scheuren bij de voet, waar ik niet heel blij mee ben....

Voor dagelijks gebruik lijken de ottaviano's me een stuk beter. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet heel netjes ben op m'n laarzen, ook niet heel slordig. Ik gebruikte ze 1,5 jaar lang twee keer per dag (op het moment één keer per dag), ook deed ik ze al aan met uit de wei halen en in de wei zetten. Ik kan alleen gebruik maken van de buitenbak van onze ponyclub en als het geregend heeft is dit nog wel eens een modderpoel. Ik ben dan ook niet iemand die denkt: "Goh ik zal ze eens schoonmaken na het rijden". Meestal lagen ze dan nog minstens een week modderig in de kast en dat is ook niet heel goed voor je laarzen volgens mij.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:01

Ik snap soms van heel de Niro niets :o
Tricolore is dat een model laars van de niro of (ook) een leersoort/ instapprijs leer achtig iets ?

Want ik zie en een tricolore model en ook modellen als Salentino en dan met tricolore erbij.
zie : http://deniroboot.nl/assortiment/laarzen/

edit: even zitten zoeken. Ik begrijp dat de tricolore de goedkoopste laars is van de Niro en dat je dan kan kiezen uit 3 modellen ?

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:18

Maris schreef:
Ik snap soms van heel de Niro niets :o
Tricolore is dat een model laars van de niro of (ook) een leersoort/ instapprijs leer achtig iets ?

Want ik zie en een tricolore model en ook modellen als Salentino en dan met tricolore erbij.
zie : http://deniroboot.nl/assortiment/laarzen/

edit: even zitten zoeken. Ik begrijp dat de tricolore de goedkoopste laars is van de Niro en dat je dan kan kiezen uit 3 modellen ?

Helemaal waar ;)
Tricolore is het zogenoemde 'instapmodel'. Je kunt dan kiezen uit het standaard model, Salentino, Guillietta of Romeo.

Ginger7

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:09

Ik sweer echt bij de niro, wil nooit meer anders.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:30

Mijne zijn klaaar!!! 10 weken hadden ze gezegd maar dit is week 5 of 6 *\o/*

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:55

Wow dat is snel Cheminee, heb je ze al opgehaald?

Laat je wel een foto zien?

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:09

wil94 schreef:
Wow dat is snel Cheminee, heb je ze al opgehaald?

Laat je wel een foto zien?

Ik ga ze vrijdag of zaterdag halen *\o/*

En natuurlijk krijgen jullie een foto!

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:27

Cheminee schreef:

Omg!! Zo snel?? Jij had ze toen tegelijk met mij besteld toch? Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Misschien dat de tijd daarvan afhangt :) ik hoop dat de mijne er ook snel komen.. Dan heb ik ze misschien toch nog voor de kampioenschappen

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 06:56

Phoeboe schreef:
Cheminee schreef:

Omg!! Zo snel?? Jij had ze toen tegelijk met mij besteld toch? Mag ik vragen welk model je hebt besteld? Misschien dat de tijd daarvan afhangt :) ik hoop dat de mijne er ook snel komen.. Dan heb ik ze misschien toch nog voor de kampioenschappen

Jaa wij waren tegelijk Haha!

Ehmm.. heel erg maar ik weet niet welk model..
Volgends mij de ottavianos En dan Italiaans geknepen, zonder hakbeschermer.. en dan alle details wat lak kunnen in het lak. Met een strasssteen op het merkje

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:43

Jaa wij waren tegelijk Haha!

Ehmm.. heel erg maar ik weet niet welk model..
Volgends mij de ottavianos En dan Italiaans geknepen, zonder hakbeschermer.. en dan alle details wat lak kunnen in het lak. Met een strasssteen op het merkje[/quote]

Oh klinkt heel gaaf! Ik heb een ander model, zou t daaraan liggen misschien? Even afwachten dan maaar...

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:37

borstnoot schreef:
Oh my god, m'n laarzen zijn binnen, en had dit nooit durven dromen!! Ze zijn zooooo mooi uit gekomen, was toch best bang dat het brushed leer erg verschilde qua kleur tegenover het kalfsleer, maar ik vind het echt prachtig!!

m/Br73ed.jpg

waaaah deze wil ik ook!!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:13

Laura01234 schreef:
borstnoot schreef:
Oh my god, m'n laarzen zijn binnen, en had dit nooit durven dromen!! Ze zijn zooooo mooi uit gekomen, was toch best bang dat het brushed leer erg verschilde qua kleur tegenover het kalfsleer, maar ik vind het echt prachtig!!

m/Br73ed.jpg

waaaah deze wil ik ook!!

O:) O:) O:) O:) O:)
Ze zitten echt nog helemaal niet lekker, net iets te hoog en omdat het een verharde schacht is prikt dat nogal lelijk.
Mijn trainingslaarzen zijn kalfslederen slappe slofjes van De Niro, is dus wel even wennen!

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:17

Heb je er al zo'n hakje in borstnoot?

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:15

Popke schreef:
Heb je er al zo'n hakje in borstnoot?

Hoe bedoel je? Ik ging er vanuit dat ik ze gewoon even moet inrijden.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:32

Een hakverhoger maakt het een heel stuk comfortabeler, dan gaat je knieholte niet zo stuk :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:57

Ik ga het eerst zo proberen, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :') .
Als het echt niet lukt toch maar eens naar zo'n hakje kijken.