@paloussa88 dat jasje heb ik toevallig ook pas gekocht! Mag ik misschien vragen welke cap jij erbij wilt gaan dragen? Ik heb zelf een blauwe gpa maar die is niet echt mooi navy dus ik twijfel een beetje of dat wel mooi zal staan.
waar heb je hem besteld en zit het jasje mooi gedetailleerd?
viefdepief
Geplaatst: 30-05-13 15:13
Benieuwd naar een foto van je hele set!
Hierbij ook het setje wat ik over 2 weken aan wil doen op een schimmel. Ik ben alleen m'n blauwe CO cap kwijt, dus dat wordt nog even goed zoeken Dit kleurt in ieder geval perfect bij elkaar, dus hoop dat de cap er ook een beetje leuk bij staat al vrees ik dat die kleur blauw wel iets afwijkt...
mooie set hier boven! ben benieuwd hoe ie te paard staat?
ik heb nu dus ook mijn set compleet helaas kan ik dit weekend er nog niet mee rijden, jasje moet nog worden aangepast en ook de chaps zijn me wat te lang en ga ik door de schoenmaker laten inkorten. hopeljk blijft de originele rits er op want het is een hele leuk gliter rits!
Mijn set: -ruit colbert met zwart knopen en kraag -de rest voor dressuur wit en springen beige dekje en zwarte beenbeschermers -dressuur: zwarte laarzen met lak pipping en of voor springen croco lak jophurs met chaps!
ik zal misschien morgen even een foto plaatsen maar ik ben er heel blij mee!
hierbij de foto de flap van de plastron is veel langer maar die heb ik even dubbelgevouwen anders paste hij niet in het doosje
hij is voorbij mijn bruin/zwarte wedstrijdset. tuigage is zwart en mijn spullen zijn bruin en de pony ook zondag ga ik weer op wedstrijd in NHB deurne en zal kijken of ik dan een fatsoenlijke foto kan maken hihi.
Ik krijg vanmiddag m'n jasje weer! Hij is grijs met drie grijze knopen, oranje randje langs de kraag en zakken! Ben erg benieuwd. Ga hem voor het springen gebruiken.