Maar het is niet alleen een verschil in uiterlijk! Doordat er bij de field een veter in zit, paste ik 'm (smalle enkeltjes De plain zat echt te los en daardoor niet mooi..
Ik ga ook Mondoni's halen voor mijn verjaardag deze maand kadootje aan mezelf! Twijfel alleen enorm tussen de Field en de Bath.... Denk dat ze eerst aan moet passen voordat ik een keuze maak.
Ik kom ook even jullie topic binnenvallen. Bij Divoza zijn de Mondoni Canada thermolaarzen deze maand in de aanbieding. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Rijdt dat wel een beetje fijn met van die dikke laarzen? Lijkt me wel lekker om heerlijke warme voetjes te hebben.
Ze moeten echt weg! Ze staan hier maar te staan. Zonde!
Yelly
Geplaatst: 05-11-11 13:10
Tot welke kuitmaat (in centimeters) gaan deze laarzen ? Ik vind ze erg mooi (en lekker betaalbaar), maar heb flinke kuiten Ongeveer 39 centimeter
De zool van Petrie's is aan het loslaten en aangezien mijn paard een paar keer te dicht langs de omheining is gegaan tijdens het rijden, zijn ze aardig gehavend
Ligt aan je voetmaat, heb ook kuitmaat 39 maar met voetmaat 41 en vrij lange benen pas ik precies in de M, al vind ik de plains (zonder veter) breder voelen dan mijn fields, maar mijn plains zijn ook al veel meer gebruikt (lees mishandeld, ter. Stiksel van mijn rits is nu na 2 1/5 kapot maar de schoenmaker hier in de buurt kon ze nog wel repareren voor ca.10 euro, dus dat gaan we maar doen.
Ik heb voetmaat 38 (38, hoogte 46, kuitmaat 39) Wordt lastig dus ?
magic_lover
Geplaatst: 05-11-11 13:38
ik heb ook kuitmaat 39, voetmaat 40 hoogte 51. paste de fields helaas niet, de bath's wel. alleen zijn die helaas wel te laag, ze hadden nog wel hoger maar dan zou de kuit weer smaller worden. (rare maten )
field valt idd wel ruim , ik heb 39 (kan ook 38) en ik vond ze toen ze nog niet kapot waren vrij ruim jammer dat ze geen tussenmaatjes hebben zit er altijd net tussen
ik vind ze zowiezo wel een beetje vreemd vallen ook qua hoogte idd , ik heb normaal hoogte 50 .. maar bij de mondoni's waren ze te hoog .. dus had hoogte 48 gehaald en die zijn na het inlopen weer te laag
ik heb ze al maar ze zitten wat strak rond je onderbeen vind ik zelf! heb ook wel een dik onder been
Mirr89
Geplaatst: 06-11-11 12:44
Ik heb die outdoor laarzen besteld, maar ik kwam er niet eens in, en ik heb echt niet rare voeten... Dus om anderen te behoeden, niet via internet bestellen maar echt even naar de winkel gaan. Nu was ik namelijk verzendkosten kwijt om ze naar mij toe te sturen & ze weer terug te sturen...
Mocht iemand nog leren rijlaarzen van HH willen hebben zie O.S.