Salentino kunnen alleen in donkerbruin zwart en blauw. Blauw niet in gladleer. Die boog kun je in allerlei printjes en kleurtjes doen. Ook laknaden en een ander neusje.
Swah
Geplaatst: 29-12-16 21:21
Ben nog steeds dolblij met m'n DeNiro polo's! Petrie Anky's staan in de hoek te verstoffen. Ze zitten echt als slofjes. Nadeel is dat ik ze dus op stal te weinig uitdoe en volop de stal er mee doe enzo.
Oh my god, m'n laarzen zijn binnen, en had dit nooit durven dromen!! Ze zijn zooooo mooi uit gekomen, was toch best bang dat het brushed leer erg verschilde qua kleur tegenover het kalfsleer, maar ik vind het echt prachtig!!
Erg mooi!!!! Ik heb gistermiddag de dressagio aan laten meten bij Drunens ruiterhuis. Ze worden simpel zwart met lak buitenkant en lak sporenbandjes. Het viel mij op dat de laarzen een heerlijk voetbed hebben. Nu 10 weken wachten
Heb dan vandaag eindelijk ook De Niro's besteld! Wist eerst nog niet zo goed wat ik wilde maar het worden Ottaviano's met lange veter aan de voorkant in de kleur Ambra. Kan nu al niet wachten
florence123
Geplaatst: 04-01-17 15:55
_Zsazsa_ schreef:
Salentino kunnen alleen in donkerbruin zwart en blauw. Blauw niet in gladleer. Die boog kun je in allerlei printjes en kleurtjes doen. Ook laknaden en een ander neusje.
Ook de hiel kan in een ander kleurtje en de ritsbeschemers
Maris
Geplaatst: 04-01-17 19:51
Klopt het dat de Niro laarzen van heel soepel mooi leer zijn ? Dus dat als je laarzen zoekt die steun even aan je enkel je beter naar een ander merk kunt kijken ?
Er zijn standaard verschillende modellen beschikbaar, waarvan 1 type zacht is. De rest wordt standaard hard geleverd, als je die zacht wil moet je er specifiek om vragen. Dus nee, niet alle laarzen zijn standaard zacht, dat ligt er maar aan voor welk model je wil gaan.