ik ook erover.ik vind het ook niet lekker zitten er onder en ik mag graag bijpassende sokken dragen staat zo schattig als ik geen laarzen aan heb
miepmiep1 schreef:en ik mag graag bijpassende sokken dragen staat zo schattig als ik geen laarzen aan heb mee eens.. mee eens..
Heb een paar sokken onder mijn rijbroek en een paar sokken erover heen.Zeker in de winter lekker warm.In de zomer laat ik het onderste paar uit.
Hahahaha wat een topic. Eh bij mij ligt het eraan waar ik zin in heb op dat moment, in de winter zijn het 2 of soms 3 paar.
Erover.. Alleen bij 1 rijbroek doe ik ze er meestal onder, aangezien dat klitteband ondareen vaak tegen mijn been schuurt
Op dit moment eronder en erover omdat het zo koud is (doen wel meer mensen zie ik). Ik de zomer alleen erover. Lang leve de hippe paardrijsokken!
Ringetje schreef:Op dit moment eronder en erover omdat het zo koud is (doen wel meer mensen zie ik). Ik de zomer alleen erover. Lang leve de hippe paardrijsokken! Idd! Ik vind het altijd zo leuk staan,als je van die fel gekleurde sokken over je rijbroek hebt!