Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mauvestraat schreef:Is de 8 weken standaard levertijd voor de De Niro rijlaarzen? Ik zit namelijk na te denken om nieuwe rijlaarzen te kopen en twijfel tussen (zwarte) De Niro's of Rectiligne met rits.
tisje schreef:klinkt sjiek zeg, met bruin tuig! ik heb gewoon zwart. ik smeer er trouwens donkerblauwe kiwi op (maar dit is niet in nederland te koop, ik heb 30 blikjes :S (!!) via belgie gekocht toen) misschien wel slim ook dat ook te kopen als je ze hebt, want om ze mooi donkerblauw te houden smeer ik er eens per maand een laagje kiwi op.
mauvestraat schreef:Nog even een kort vraagje tussendoor: zakken de laarzen na verloop van tijd ook in hoogte zoals andere leren rijlaarzen? Ik heb gisteren een zgan 2hands paar De Niro's gepast die eigenlijk iets te hoog zijn. Het is net niet storend maar een cm lager zou fijner zijn.
Daarnaast lijkt het wel of de De Niro's qua voetmaat iets kleiner uitvallen, is dat ook jullie ervaring?
HouvanPonys schreef:@ LetsGoKelly, bah.. het zit jou ook niet mee hè?? Jammer dat je er niet zo van kan genieten zoals wij met onze laarzen doen!!