o0eefje0o schreef:Hoe lang wachten jullie daar ongeveer op een pakketje??? ik had vrijdag voor 5 uur peesjes besteld en heb nu (donderdag) nog nix in huis :S
zoals je in dit topic leest tussen de 2dagen en 3 maanden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0eefje0o schreef:Hoe lang wachten jullie daar ongeveer op een pakketje??? ik had vrijdag voor 5 uur peesjes besteld en heb nu (donderdag) nog nix in huis :S
dollemina schreef:Dan kun je beter bij www.pourcheval.nl bestellen.
Ik had zondag iets besteld en had het dinsdag al binnen.
Dus dat is pas echt snel.
Nextdomino schreef:en mijn pakketje is binnen gekomen.
Dus ik ben nog steeds tevreden!
dollemina schreef:Dan kun je beter bij www.pourcheval.nl bestellen.
Ik had zondag iets besteld en had het dinsdag al binnen.
Dus dat is pas echt snel.
suusje26 schreef:Maar bestellen ging bij mij toen ook niet goed, het duurde ook best lang. Maar ja, zoals divoza is weer veel duuder en heb je het wel snel, maar dan wacht ik liever een weekje dat ik hetzelfde voor goedkopere prijs heb, dan dat het morgen in de bus ligt en het veel duurder is,..
gabyfedde schreef:suusje26 schreef:Maar bestellen ging bij mij toen ook niet goed, het duurde ook best lang. Maar ja, zoals divoza is weer veel duuder en heb je het wel snel, maar dan wacht ik liever een weekje dat ik hetzelfde voor goedkopere prijs heb, dan dat het morgen in de bus ligt en het veel duurder is,..
Weekje moet alleen geen maandje (of zoals in mijn geval zelfs meer) worden.
gabyfedde schreef:Pffff.... 3 mailtjes gestuurd die alle 3 gelezen zijn (heb leesbevestiging). Maar antwoorden ho maar.
lorelei schreef:gabyfedde schreef:Pffff.... 3 mailtjes gestuurd die alle 3 gelezen zijn (heb leesbevestiging). Maar antwoorden ho maar.
waarom bel je ze dan niet even?