Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna16 schreef:Goh ik ook weer blij. Was bijna op van de zenuwen. Hele dag gesmst naar Ctal, maar mevrouw had dr mobiel thuis laten liggen
Ben echt blij dat Edward en Lingh gewonnen hebben, ik vond hen vrijdag duidelijk beter. In mijn ogen dus zeer verdiend.
Bibi, super gedaan, mijn duimen heeft geholpen
Zie nu net dat Joyce Heuitink 2e is geworden op de Lichte Tour. Super, sprak haar gister nog. Eerst 2x Nederlands Kampioen YR, nu 2x Reservekampioen Lichte Tour. Die combinatie gaat ook goed![]()
Bettine schreef:Volgend jaar komt heel bokt met een trailer achter de auto![]()
Dan gaat het opvallen denk ik
Enneh, Ollright heb jij helemaal niet gezien(op de laatste uitgestrekte draf na, oke vooruit
)
Pipo schreef:Is er iemand geweest? Was het werkelijk zo goed of waren de juryleden in een sinterklaasstemming dat ze zo hoog gepunt hebben
Ctal schreef:Hmm jij was t dus wel..
Je zat daar op de korte zijde bij A of niet?
Ik dacht eerst van he volgens mij is die ook van boktmaar ik denk laat k maar niets zeggen want ik wist t niet zeker
Bettine schreef:Haaaahahahahaa ja had ik ook![]()
Jij was met je moeder (denk ik dan?) en zat eerst net voor ons, en toen waren wij later een paar rijen naar voren verplaatst, zodat we het beter konden zien.
ArieI schreef:Beste Bokkers,
Langs deze weg willen wij even laten weten, dat wij het echt heel leuk vinden om al jullie leuke reacties te lezen. We hebben ontzettend veel mail gehad, ook van bokkers en dat is echt TOP!
Wij zijn nog lekker aan het genieten van onze kampioenstitel.
En op naar Athene!!!
Allemaal bedankt!
Edward en Nicole
PS Wouter, volgens mij is er al een fanclub, dat werd in Nijmegen omgeroepen.
Gerrie schreef:Edward met een big smile cool doorrrijden Lingh genoot![]()
De proef moest nog beginnen en wat een expressie wat een kloppend geheel.
De piaffes konden beter maar wat zei die stem door mijn "oortje"?
Dat Lingh zijn heupen goed kantelde![]()
Gerrie schreef:Ja de hele proef werd met een gedegen commentaar voorzien.
Dat is heel prettig om te horen hoe een ervaren jury ertegenaan kijkt.
Ook positief commentaar voor Imke die met haar Lancet voor het eerst een 3 daagse wedstrijd reed waarbij Lancet ook op de laatste dag in de kur er nog goed aan bleef trekken.
Dat zegt iets van het dier en zijn werkwilligheid
![]()
De punten worden gegeven door de mensen in de juryhokjes
CGJ12 schreef:Loopt het net zo af als met mijn toppertje, Jazz.
Mocht wél mee naar Jerez, maar in zijn CV staat niet: "teamzilver/brons, OS Athene '04)
Continu nét buiten de schijnwerpers.
Daar wordt een hengsteneigenaar echt niet blij mee.
Gerrie schreef:en chippie voor zover mij bekend zijn nog gen foto's van de zondag hier geplaatst.Daarvoor moet je op de site zijn van
http://www.nijmegendressuurfestival.nl/
onder het balkje uitslagen een foto impressie