Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Ik snap er niks meer van. Je kon haar terugkopen voor 3.500 euro. Je hebt er toen voor gekozen om dat niet te doen. En nu ineens staat ze in Oostenrijk en heb je 15.000 euro nodig? Is dit een manier om een nieuwe inzameling te organiseren?
Earth schreef:Lieser schreef:Ik snap er niks meer van. Je kon haar terugkopen voor 3.500 euro. Je hebt er toen voor gekozen om dat niet te doen. En nu ineens staat ze in Oostenrijk en heb je 15.000 euro nodig? Is dit een manier om een nieuwe inzameling te organiseren?
Als je gewoon even verder leest dan zie je dat het gewoon klopt. En ts heeft helemaal niet gesproken over terug kopen.
Petpa schreef:sexysusie schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is op verzoek verwijderd
Van wanneer is deze foto en hoe heb je deze foto gekregen?
Earth schreef:Lieser schreef:Ik snap er niks meer van. Je kon haar terugkopen voor 3.500 euro. Je hebt er toen voor gekozen om dat niet te doen. En nu ineens staat ze in Oostenrijk en heb je 15.000 euro nodig? Is dit een manier om een nieuwe inzameling te organiseren?
Als je gewoon even verder leest dan zie je dat het gewoon klopt. En ts heeft helemaal niet gesproken over terug kopen.
DuoPenotti schreef:Popstra ja, en?
Toen was hij een laag bedrag en hoopte met wat erbij het te halen.
Dat je geen 15.000 met cf bij elkaar haalt zal ts ook wel begrijpen. Denk je ook niet?
Nee liesser jij hebt het over geld.
Dat vraagt ze niet. Politie of niet.
Dat is gewoon naar de boel opnaaien
Popstra schreef:DuoPenotti schreef:Popstra ja, en?
Toen was hij een laag bedrag en hoopte met wat erbij het te halen.
Dat je geen 15.000 met cf bij elkaar haalt zal ts ook wel begrijpen. Denk je ook niet?
Nee liesser jij hebt het over geld.
Dat vraagt ze niet. Politie of niet.
Dat is gewoon naar de boel opnaaien
Hoe kom je bij 15.000 dan? Op haar fb schrijft ze 10.000..
Een hoop gekonkel, dat is het!