Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murphylover schreef:NinaCharlie schreef:Zijn hier mensen die springdekjes van Kramer hebben en daar foto’s van willen delen? Op de website kan ik alleen de dressuurversies vinden en ben erg kieskeurig met vormen van springdekjes.
Dit is de enige foto die ik van het dekje bij de hand heb, is niet de beste foto. Is een springdekje van een paar collectie terug. Past goed onder mijn 17,5" vs zadel (neigend naar dressuur) een 18" zadel had niet gepast dan was het dekje niet lang genoeg geweest.
[ [url=m/ebJQIR.jpg]Afbeelding[/url] ]
miereneter schreef:Hier ook een Kramer-fan BEHALVE van hun (rij)schoenen. Heb twee keer een paar rijschoenen van Steeds gekocht, zomerversie en winterversie. Ze zijn echter niet waterdicht, zoals beloofd, en ze gaan bij mij, bij dagelijks stalgebruik, maar een paar maanden mee. Heb het tweede paar gekocht, omdat ik dacht dat ik misschien pech had met het eerste, maar dat doe ik niet meer. Vind ze er tof uit zien, maar de kwaliteit is ruk.
Daarentegen heb ik nu bijvoorbeeld een bitloos hoofdstel binnen (Showmaster Gentle Connection) en dat is heel mooi van kwaliteit. Vind hun spullen prima voor de prijs. Levering duurde lang, maar dat wijt ik aan de coronaperikelen. Vroeger waren ze sneller.
silby schreef:miereneter schreef:Hier ook een Kramer-fan BEHALVE van hun (rij)schoenen. Heb twee keer een paar rijschoenen van Steeds gekocht, zomerversie en winterversie. Ze zijn echter niet waterdicht, zoals beloofd, en ze gaan bij mij, bij dagelijks stalgebruik, maar een paar maanden mee. Heb het tweede paar gekocht, omdat ik dacht dat ik misschien pech had met het eerste, maar dat doe ik niet meer. Vind ze er tof uit zien, maar de kwaliteit is ruk.
Daarentegen heb ik nu bijvoorbeeld een bitloos hoofdstel binnen (Showmaster Gentle Connection) en dat is heel mooi van kwaliteit. Vind hun spullen prima voor de prijs. Levering duurde lang, maar dat wijt ik aan de coronaperikelen. Vroeger waren ze sneller.
Chips, vorige week donderdag net een paar schoenen besteld...En broeken, nog geen mail gehad dat het verzonden is helaas.
Slmt9 schreef:germie schreef:Pakket is verzonden. Wordt erg krap, want ik heb eigenlijk komend weekend mijn lasso nodig. Meestal duurt het na verzenden nog 5 dagen voordat ik het in huis heb.
Bij mij deze keer 2 dagen, dus wie weet
Citaat:Chips, vorige week donderdag net een paar schoenen besteld...En broeken, nog geen mail gehad dat het verzonden is helaas.
Slmt9 schreef:Ik heb net de equilibre thermo legging binnen. Van binnen lekker warm, maar vind m nog best dun voor een winterbroek.
Hij past perfect rond de benen, maar zit om de buik wat strak. Loopt hij nog uit of krimpt hij eerder?