JumpingRider schreef:Waar ik vooral over val is het hoge percentage wat je moet halen om een winstpunt te rijden. 75% is echt veel te hoog.
Als je het vergelijkt met de dressuur:
60% = 1 winstpunt
65% = 2 winstpunten
70% = 3 winstpunten
Dat betekent eigenlijk dat als je 70% rijdt bij het springen, je 1 winstpunt krijgt, terwijl je er met dressuur 3 krijgt!
Het was gewoon beter geweest als de grens op 65% of maximaal 70% had gelegen.
Dit dus idd...
Regio Utrecht is ver voor mij, woon in de buurt van Schiphol. Ik ga nu wel eens naar Lisse, maar het is gewoon moeilijk te combineren om eens jn de week op een andere lokatie te rijden als je onregelmatig werkt, en ook nog andere disciplines rijdt. Daarbij wil ik niet alleen maar bezig zijn met trainen voor wedstrijden, maar wil ook lekker af en toe naar het strand of bos met m'n paard. Het moet wel leuk blijven allemaal.
Momenteel ben ik zwanger dus het zal volgend jaar nog moeilijker worden om tijd te vinden. Wedstrijden rijden is daardoor ineens een stuk minder interessant, mede door deze regeling. Dan kan ik net zo goed oefen rondjes gaan rijden. Kom ik ook zonder punten thuis, en krijg ik als ik mazzel heb nog tips mee naar huis.