Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Mellanie schreef:eindelijk wat nieuws van divoza
me laarzen zouden 6 weken duren
zit nu al op 8 weken
maar ze zijn eindelijk onderweg hebben ze laten weten maar dat duurt ongeveer 2 weken aangezien het over zee gaat
waar komen die laarzen vandaan![]()
sarah010 schreef:_Mellanie schreef:eindelijk wat nieuws van divoza
me laarzen zouden 6 weken duren
zit nu al op 8 weken
maar ze zijn eindelijk onderweg hebben ze laten weten maar dat duurt ongeveer 2 weken aangezien het over zee gaat
waar komen die laarzen vandaan![]()
mij is ook verteld dat ze half juni aan zouden komen, nou maar hopen dat het ook zo is![]()
bij welk filiaal heb jij ze besteld ?
Mars schreef:Ik ben eerst langs Divoza geweest maar daar hadden ze ze alleen 1 maat te klein. Daar kwam ik ook net niet in dus durfde de gok wel aan om een maatje groter via de website te bestellen in 39W. Dinsdag besteld en vrijdag had ik ze.
Oehlalala schreef:17 mei, dus dat is nog redelijk snel!
Maar ik heb ze in de winkel besteld, dus misschien maakt dat wel verschil?
Ik hoop heel erg dat ze passen, want dan is mijn verjaardagscadeau precies op tijd! Ga ze morgen halen en ben vrijdag jarig
Oehlalala schreef:17 mei, dus dat is nog redelijk snel!
Maar ik heb ze in de winkel besteld, dus misschien maakt dat wel verschil?
Ik hoop heel erg dat ze passen, want dan is mijn verjaardagscadeau precies op tijd! Ga ze morgen halen en ben vrijdag jarig
_Mellanie schreef:Mars schreef:Ik ben eerst langs Divoza geweest maar daar hadden ze ze alleen 1 maat te klein. Daar kwam ik ook net niet in dus durfde de gok wel aan om een maatje groter via de website te bestellen in 39W. Dinsdag besteld en vrijdag had ik ze.
jij hebt mijn 39w dus![]()