Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dankje
zij zegt dat als je een goede bh hebt dat het opzich niet uit maakt als je paardrijd. Maar als je groter dan cup-D hebt is het wel verstandig omdat het idd mogelijk is dat je borsten gaan hangen. Maar dit hoeft niet te gebeuren zegt zij...
frangelica schreef:ik denk dat je mams dus gelijk heeft ....
maar denk ook dat het te maken heeft met de genen...mijn moeder is inmiddels bijna 60 nou die kan zo naast me gaan staan ja ze heeft tegenwoordig iets minder dan mij maar hangen echt nog niet. zoals ik vaak zie.
ik denk als je een beetje geld uit geeft er goede b.h`s zijn waar je gewoon ook mee kunt sporten.....weet zeker.
vroeger ree ik elke dag
tot 1 jaar terug meerdere paarden per dag stuk of 4 a 5....dus.
praat ik wel over bedragen van rond de 100 euro per b.h...kost wat maar dan hebbie ook wat.
nooit geweten zeg. Mijn ruin was vrij heftig op buitenrit gisteren maar heb geen schudje
gevoelt echt appart het zat me goed en ben eigenlijk heel erg tevreden. ik heb de triumpf aan geschaft ook de borsten bleven normaal gevormd en je zag dir niets van onder mn topje ik zat zelfs makkelijker rechtop
paardenfreak schreef:sommige hebben kleine borsten die niet hangen kunnen volgens mij, andere hebben ze wat groter ik kan me niet voorstellen dat een d of groter niet hangt..
een a kan misschien wel hangen maar ik ken ook mensen die helemaal niks hoeven te dragen. en dat ook niet doen.
patpen schreef:paardenfreak schreef:sommige hebben kleine borsten die niet hangen kunnen volgens mij, andere hebben ze wat groter ik kan me niet voorstellen dat een d of groter niet hangt..
een a kan misschien wel hangen maar ik ken ook mensen die helemaal niks hoeven te dragen. en dat ook niet doen.
Op mijn 9e droeg ik al mijn 1e beha, met 15 zat ik bij de HA voor een bvk met D (te jong), uiteindelijk toen ik 18 was met de bvk van E naar B gegaan. Nu (21 jaar later) zit ik op een D maar hangen doen ze echt niet hoor. Wel altijd goede beha's gehad en zeker met paardrijden een sportbeha. Het belang van een goede (sport)beha wordt vaak onderschat; je rijdt niet voor de omgeving (geen gehups) maar voor het behoud van het borstweefsel. Na de bvk moest ik sportbeha's dragen en ik vind ze zelfs prettiger dan de meeste gewone beha's.
Maar een D hoeft echt niet per definitie te hangen.
, zal wel aan de kwaliteit liggen.
. De modellen die erin staan vond ik wel wat prijzig, zeker als je het alleen eens uit wil proberen. 
Linsey1 schreef:Met mijn Btje heb ik laatst toch een (goedkope) sportbh geprobeerd. Vond m vrij groot uitvallen, ook in de breedte, dus misschien toch een wat kleinere halen.
Zat opzich wel fijn en denk dat ik het wel vaker zal gaan dragen, maar het zweette enorm, zal wel aan de kwaliteit liggen.
Stond overigens een intressant artikel in de bit over sport-bh's, zeker de moeite om te lezen. De modellen die erin staan vond ik wel wat prijzig, zeker als je het alleen eens uit wil proberen.