Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kellyThanos

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:32

ik vind ze van de hema niet fijn... livera heeft fijne!

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:34

Wow het was wel heel veel om ales te lezen :+
Maar ik heb cub B en nergens last van maar is het dan toch wel verstandig ? :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:37

Zeker wel verstandig ja :j
Ik denk dat je pas verandering voelt als je een sport-bh hebt geprobeerd. Je bent nu natuurlijk aan heel iets anders gewend.

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:40

Oke dan ga ik het gewoon eeen keer proberen :) dankje :)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:03

Ik dacht ook dat het niet zo heel erg nodig was (ook B), maar toch maar 1 aangeschaft en kan t nu al niet meer voorstellen dat ik zonder sport-bh rij hoor. Ben al haast vergroeid aan dat ding :D

perzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:39

sorry maar als ik ga paardrijden dan geef ik er totaal niet om of er mannen in de buurt zijn

:P

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:43

weet je heb toch een aardige maat d cup omvang 75 geloof niet dat iemand ooit wat gezien heeft, vind gewoon dat je moet zorgen dat je een goede degelijke b.h aan hebt...sport b.h sorry heb er ooit eens een paar geprobeerd nee sorry werkt echt niet....fijn voor de mensen die vinden van wel maar ik zweer bij gewoon goede beugel b.h.
verder ga iknu weer een nieuwe proberen zelfs gratis proberen ook weer zo`n sport ding geen beugels niks......nou laat het jullie van de week weten maar ben er bang voor.

en ff bij de bijdehandjes onder ons ik rij al 27 jaar paard.....en heb geen hangers ofzo....dus.....sport bh sorry onzin. (mijn mening)
filmpje kijk maar op mijn site onder knopje filmpje

en rij voor mezelf niet voor kerels..lekker belangrijk wat die vinden..... *\o/*

Hellhound28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:18

Zelf draag ik geen sportbh maar goed ik rij ook niet heel erg vaak. En mijn borsten zijn net de juiste grote dat ik gewoon intensief kon sporten (op het moment niet meer... ben geblesseert)
Maar naar het zien wat er zou kunnen gebeuren... denk ik er toch even over na.

owh me moeder wil zich in het gesprek mengen :') zij zegt dat als je een goede bh hebt dat het opzich niet uit maakt als je paardrijd. Maar als je groter dan cup-D hebt is het wel verstandig omdat het idd mogelijk is dat je borsten gaan hangen. Maar dit hoeft niet te gebeuren zegt zij...

dit betekend niet dat ze gelijk heeft hoor. Maar dat is wat zij vind.

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:25

ik denk dat je mams dus gelijk heeft ....
maar denk ook dat het te maken heeft met de genen...mijn moeder is inmiddels bijna 60 nou die kan zo naast me gaan staan ja ze heeft tegenwoordig iets minder dan mij maar hangen echt nog niet. zoals ik vaak zie.
ik denk als je een beetje geld uit geeft er goede b.h`s zijn waar je gewoon ook mee kunt sporten.....weet zeker.
vroeger ree ik elke dag
tot 1 jaar terug meerdere paarden per dag stuk of 4 a 5....dus.
praat ik wel over bedragen van rond de 100 euro per b.h...kost wat maar dan hebbie ook wat. :j

Hellhound28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:29

frangelica schreef:
ik denk dat je mams dus gelijk heeft ....
maar denk ook dat het te maken heeft met de genen...mijn moeder is inmiddels bijna 60 nou die kan zo naast me gaan staan ja ze heeft tegenwoordig iets minder dan mij maar hangen echt nog niet. zoals ik vaak zie.
ik denk als je een beetje geld uit geeft er goede b.h`s zijn waar je gewoon ook mee kunt sporten.....weet zeker.
vroeger ree ik elke dag
tot 1 jaar terug meerdere paarden per dag stuk of 4 a 5....dus.
praat ik wel over bedragen van rond de 100 euro per b.h...kost wat maar dan hebbie ook wat. :j

mijn moeder heeft nooit paard gereden maar ze was wel voetballer. Ze heeft mij geleerd de juiste bh's aan te schaffen zo zorg je ervoor dat je geen hanger borsten krijgt. Ze is paar week terug 50 geworden en haar borsten hangen ook niet. Dus ja ik denk wel dat ik haar gelijk geef in dit.
Ja ik ga ook niet zomaar een bh aanschaffen omdat die goedkoop is. Sinds ze niet echt meer groeien schaf ik alleen bh's aan die perfect zitten en deze zijn idd wel aardig prijzig. Maar goed het is wel belangerijk dat ze goed zitten.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 08:32

Tja, ik heb ook een flinke boezem, draag altijd goede bh's maar die van mij zijn wel degelijk gaan hangen. En ik ben pas 19. Het zat er bij mij blijkbaar gewoon niet in.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:42

wat een verschil met een sport bh :o nooit geweten zeg. Mijn ruin was vrij heftig op buitenrit gisteren maar heb geen schudje := gevoelt echt appart het zat me goed en ben eigenlijk heel erg tevreden. ik heb de triumpf aan geschaft ook de borsten bleven normaal gevormd en je zag dir niets van onder mn topje ik zat zelfs makkelijker rechtop :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 20:07

De moeite waard om daar ook een van aan te schaffen dus? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 20:13

Hahaha dit is nou een van de zéér weinige voordelen van een kleine cupmaat hebben :D

Maar idd, ik vind het er ook niet uitzien eerlijk gezegd als het allemaal maar heen en weer klotst als je een grotere cupmaat hebt :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:12

ik heb c cup.. en al vanaf jongs af aan hangen ze.. ook toen ik 15 was allang. die van me moeder zijn stuk groter en hangen netzo. die moet ook wel bh s kopen die duur zijn. wat ben ik blij dat ze niet groter zijn bij mij.

iedereen moet het toch zelf weten.. als het wat mee beweegt nou ja.. dat kan toch..
maar ook ik zie soms wel eens mensen dat het inderdaad helemaal loshangt zowat dat ook ik wel eens denk van hmm.. bh?

sommige hebben kleine borsten die niet hangen kunnen volgens mij, andere hebben ze wat groter ik kan me niet voorstellen dat een d of groter niet hangt..
een a kan misschien wel hangen maar ik ken ook mensen die helemaal niks hoeven te dragen. en dat ook niet doen.

dat ze hangen kan mij niks schelen.. ik loop niet zonder iets om.. dat gaat mij ook te ver dat voelt alleen al niet fijn tenzij ik thuis ben en een brede vest erover aan heb. ik draag ook nooit b h met beugels. gewoon sporttopjes als ik al een bh draag zijn het juist sport b.h. eingelijk vind ik bh strakke ondingen helemaal die push up dingen. niks voor mij. zon sporttopje van sloggi zorgt dat het niet hangt of iritant is en zit verder bijna als 2 e huid voor mij persoonlijk..

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:39

paardenfreak schreef:
sommige hebben kleine borsten die niet hangen kunnen volgens mij, andere hebben ze wat groter ik kan me niet voorstellen dat een d of groter niet hangt..
een a kan misschien wel hangen maar ik ken ook mensen die helemaal niks hoeven te dragen. en dat ook niet doen.

Op mijn 9e droeg ik al mijn 1e beha, met 15 zat ik bij de HA voor een bvk met D (te jong), uiteindelijk toen ik 18 was met de bvk van E naar B gegaan. Nu (21 jaar later) zit ik op een D maar hangen doen ze echt niet hoor. Wel altijd goede beha's gehad en zeker met paardrijden een sportbeha. Het belang van een goede (sport)beha wordt vaak onderschat; je rijdt niet voor de omgeving (geen gehups) maar voor het behoud van het borstweefsel. Na de bvk moest ik sportbeha's dragen en ik vind ze zelfs prettiger dan de meeste gewone beha's.
Maar een D hoeft echt niet per definitie te hangen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:44

Ik heb ook een D, hangt ook niet.
Niet als theezakjes in ieder geval.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:33

patpen schreef:
paardenfreak schreef:

Op mijn 9e droeg ik al mijn 1e beha, met 15 zat ik bij de HA voor een bvk met D (te jong), uiteindelijk toen ik 18 was met de bvk van E naar B gegaan. Nu (21 jaar later) zit ik op een D maar hangen doen ze echt niet hoor. Wel altijd goede beha's gehad en zeker met paardrijden een sportbeha. Het belang van een goede (sport)beha wordt vaak onderschat; je rijdt niet voor de omgeving (geen gehups) maar voor het behoud van het borstweefsel. Na de bvk moest ik sportbeha's dragen en ik vind ze zelfs prettiger dan de meeste gewone beha's.
Maar een D hoeft echt niet per definitie te hangen.

oke dat wist ik zo niet. ik heb zelf ook altijd sportbeha's of tops.

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:35

Sportbeha *\o/* Geweldig ding.
Ik snap nog niet hoe je zonder kunt rijden. Dat vliegt toch alle kanten op :+

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:42

Ik heb echt wel eens met plaatsvervangende schaamte naar vrouwen zitten kijken waarbij de borsten tijdens het doorzitten bijna in het gezicht sloegen, echt vreselijk....
Dacht trouwens dat ik met mijn A-tje er geen hoefde, dat er überhaupt geen sport-bh's in die maat bestonden, maar lees nu dus net in dat artikel dat dat wel zo is. Loop ook wel veel hard, dus misschien toch maar eens even kijken.

daphneds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 21:44

Ik heb een kleine C. Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met de sport-BH omdat ik met hardlopen begon. Ik ben hem toen ook meteen met paardrijden gaan dragen en ik voelde toen pas hoe groot het verschil was met een gewone beugel-BH. Ik zou nu ook niet meer zonder kunnen.

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 08:51

Met mijn Btje heb ik laatst toch een (goedkope) sportbh geprobeerd. Vond m vrij groot uitvallen, ook in de breedte, dus misschien toch een wat kleinere halen.

Zat opzich wel fijn en denk dat ik het wel vaker zal gaan dragen, maar het zweette enorm :') , zal wel aan de kwaliteit liggen.

Stond overigens een intressant artikel in de bit over sport-bh's, zeker de moeite om te lezen :j . De modellen die erin staan vond ik wel wat prijzig, zeker als je het alleen eens uit wil proberen.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:28

(heb niets toe te voegen, maar wil alleen even zeggen dat elke keer als ik de titel zie ik in een deuk lig)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:38

Linsey1 schreef:
Met mijn Btje heb ik laatst toch een (goedkope) sportbh geprobeerd. Vond m vrij groot uitvallen, ook in de breedte, dus misschien toch een wat kleinere halen.

Zat opzich wel fijn en denk dat ik het wel vaker zal gaan dragen, maar het zweette enorm :') , zal wel aan de kwaliteit liggen.

Stond overigens een intressant artikel in de bit over sport-bh's, zeker de moeite om te lezen :j . De modellen die erin staan vond ik wel wat prijzig, zeker als je het alleen eens uit wil proberen.

Tsja maar uitproberen met een goedkoop ding heeft dus geen zin hé? Die kwaliteit is echt niet te vergelijken hoor! Je doet met zo'n 'dure' trouwens echt veeeel langer hoor, echt jaren. Oké de kleur is niet meer JE van HET maar de steun nog steeds ongeevenaard. Bij die goedkope dingen (ja ook Hema) is de stevigheid er zo uit en dat biedt dan echt geen steun meer als het zo rekbaar is aan alle kanten. Dus tsja, wat is dan duur??
Let er dus op dat je een sportBH koopt waar de bandjes NIET elastisch van zijn, dat biedt onvoldoende steun.

toetjero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:18

Een goede sportbeha vind ik wel belangrijk tijdens het paardrijden, en ik koop ze bij een speciaalzaak..wat zijn de kosten als je een bh verdeel of 24 of 36 maanden? Daarna is de rek er wel een beetje uit.