vind ze ook mooi , en ben niet vies van een fel kleurtje .. maar heb liever donkere kleur op de bibs dan een lichtere .. dan heb je echt het gevoel dat er nog niet geen neonflikkerend bord bij hangt met een dikke pijl KIJK DAAR DIKKE REET ..
Ach ik denk altijd, die dikke kont heb ik toch wel, dan maar beter verpakt in een leuk kleurtje. Ik draag dan ook gewoon de (donker) paarse Puppi rijbroek. Langer shirt erover en klaar. De 2-kleuren broeken vind ik altijd wel leuk en kleedt ook mooi af. Net als die van Tattini.
Haha, idd die kont zit er toch! En als ik rondloop op stal heb ik een lang hemd aan met trui of t-shirt! Dus dan valt ie minder op! Ach zo hebben we allemaal wat!
ik krijg net het nieuwe boek van divoza binnen, op blz 17 staan al 2 broeken die tot maat 54 gaan de Mondoni Sahara || voor 39.95 in de kleuren donkerblauw, donkerbruin, en wit(zonder zitvlak). en de Mondoni Mali voor 69.95 met steekzakken en zitvlak in de kleuren mokka/turqoise/donkerbruin en grijs/donkerblauw/walnoot
Romeo2007
Geplaatst: 08-04-11 15:17
Die broeken van Divoza bestaan al een tijd, heb inmiddels al mijn 3e Mali versleten.
Blackbinky
Geplaatst: 08-04-11 16:53
@ fokfanaat: Ik bedoel dat ze ook echt mee denkt wat je dan wel goed zou passen. Dat doen de meeste postorderbedrijven niet hoor!
Jaaaa Suusje heeft een goede service, ben er al 2x geweest Helemaal handig, ik werk in de gemeente waar Suus woont, ideaal! Heb vooral de 1e x heel wat broeken gepast. De 2e keer wist ik al welke ik wou, dezelfde in een andere kleur
Ze zijn niet allemaal fel gekleurd op de kont , ze zijn in verschillende combi's In het najaar komen er ook weer nieuwe kleurtjes in combi met donker grijs..
SHfashion
Geplaatst: 09-04-11 13:11
Deze kleuren krijgen we nu binnen tot maat 46 ook boven kleding tot maat 46 de rijbroeken zullen ongeveer 59 euro kosten. Waarschijnlijk heb ik ze vanaf woensdag in huis en ook in de webshop
In het najaar is de collectie allemaal donker grijs met een fel gekleurde detail bijv donker grijs met knal roze of donker grijs met knal blauw etc maar niet op de billen , dan komen er ook jassen truien etc tot maat 46
Weet iemand of de webshop van Didi nog aangevuld wordt? Ik was aan het kijken voor die Immergut-hemdjes maar in mijn maat zijn haast alle kleuren uitgekocht. Het is wel een basic-artikel, weet niet of dat verschil maakt? Bij ons in het winkelcentrum zit geen Didi dus dan moet ik er speciaal voor naar Breda of Roosendaal rijden (en dan maar hopen dat ze ze daar nog hebben in mijn maat).