Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaula schreef:Nou niet perse het naaien van een jasje, maar wel met naaien in algemeen, zit op het amsterdam fashion institute haha. Dus heb genoeg contacten die me kunnen helpen in geval van nood. Heb al aardig wat genaaid, dus ik denk dat dit ook wel gaat lukken.
Maar bedankt voor de tip! het is een goeie.
CoronaLime schreef:Ik zou niet grijs met bruin combineren maar eerder donkerlauw met bruin, dat lijkt mij in elk geval een stuk chiquer!
Mijn jasje schiet ook eindelijjk op, mijn oma heeft me even geholpen met de kraag en nu moet ik de voering erin zetten, knopen erop en een plastron maken en dan ben ik klaar!
Ik heb ook zulke gave knopen gekocht, ze waren alleen wel walgelijk duur! 20 euro voor 13 knopen
Kaula schreef:Ik denk dat ik met donkerblauw een beetje teveel kleuren toevoeg die uit elkaar liggen. Grijs en wit ligt nog vrij dicht bij elkaar, blauw niet.
@ Janine1990, die rechtsonder is ook wat kaal, dus die word het sowieso maar niet.
Denk dat het rechtsboven word, dus een stof met een ruitje, dan heb je ook meerdere grijstinten erin zitten en is het wat minder saai. Buitendat denk ik dat ik alle stiksels e.d. ook bruin doe, maar dat tekent zo lastig haha. En dan mooie bruine leren knopen erbij.
CoronaLime schreef:Janine1990, kijk maar eens ana het begin van 't topic
Mijne word donkerblauw met bruine accenten omdat ik bruin tuig cap & laarzen krijg/heb en dan met offwhite broek enzo
Patroon = zelfgetekent met een beetje hulp van oma!
Project 2 staat ook al in de startblokken, bruin jasje met roze accenten