Zwerte schreef:kalm aan mensen, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik bedoel het zeker niet verkeerd! Zoals ik al zei vind ik het van belang vanwege het advies/meningen die we haar kunnen geven.
Ik heb nergens gezegd dat ze het niet zou kunnen als ze het nog niet geprobeerd heeft. Maar ik vind het wel een belangrijk gegeven want ze weet dus gewoon nog niet of ze zelf wel goed genoeg is voor de springsport (om echt verder te komen) Ik zou het jammer vinden als ze dit fjordje (waar ze naar eigen zeggen een band mee heeft) verkoopt, een springpaardje koopt, en vervolgens erachter komt dat ze het zelf gewoon niet kan of dat ze niet over haar angsten heen kan komen. In die situatie had ze dus het fjordje niet vanwege haar mogelijke springcarriere hoeven verkopen. Dat is de reden waarom ik erover door bleef vragen. Ik wilde vroeger ook graag wedstrijden gaan rijden maar had geen eigen paard/pony. Later begon ik te beseffen dat ik gewoon een recreatieruiter ben, ik ben absoluut niet goed genoeg om verder in de sport te komen. Vervelend om te weten, maar wel belangrijk om teleurstellingen te voorkomen.
En uittesten of ze het kan komt ze ook snel genoeg met haar fjordje achter.
Dus Mistic, ik heb prima gelezen en kan jouw vragen allebei met een duidelijk NEE beantwoorden. Heb ik nergens gezegd en ook nergens geimpliceerd. Als je zelf goed had teruggelezen had je dat ook kunnen vinden. (btw ik had de laatste 2 vragen, of ze het kan en of de angst verdwijnt, niet kunnen vinden omdat jij ze nu beantwoord en niet de TS)
Kazary, ik heb haar nergens verwend genoemd of iets wat in die buurt komt. Vind ik ook absoluut niet, ze zit gewoon in een lastige situatie.
Ik kan niet anders dan helemaal met jou meegaan Zwerte.
Als ik zelf een antwoord had moeten typen had er precies hetzelfde gestaan dus bedankt voor de moeite.
Alleen ik moet wel bekennen dat ik haar verwend genoemd heb maar dat kwam pas na een tijdje opzetten bij me vanwege haar houding jegens mensen die haar helpen wilde.