denk dat het meer de schaduw is oid, in het echt zie je er niks van, ik heb het zelf geperst met m'n strijkijzer zal zo ff kijken voor een andere foto.
Mandarijn12, eigenlijk helemaal niet alles zat er zo op
Dat kan inderdaad ook, vandaar dat ik het vroeg, kon het niet goed zien
Passionato
Geplaatst: 19-05-13 22:05
Mooi jasje natasja! Wat voor een kleur is het precies? Op de bovenste lijkt het zwart, maar dat is het niet of wel? @roxiej, dan zijn ze bij jou wat milder. Hier is het: geen rok geen verkoop hihi
lemanthia
Geplaatst: 19-05-13 22:06
Thirza
Geplaatst: 19-05-13 22:16
betere dan deze kan ik nu niet vinden
en een close-up van de stof had ik nog wel, (deze heeft een stevige stof maar je hebt ze ook een stuk dunner van stof)
Dat heb ik met hotfix stenen gedaan, daar zit een klein lijm laagje onder en kan je met een strijkbout of een speciale applicator verhitten. Dan smelt de lijmlaag waardoor ze erop blijven plakken. Is vrij makkelijk
Vind stiekem die nieuwe van spooks toch wel erg leuk
Heb alleen al 4 jasjes (echt goede, en nog 2 van HH die ik nooit meer draag haha). Naja miss als ik afgestuurd ben en ej weer een 25% kortingsactie heeft dat ik hem mijzelf cadeau doe .
Na heel lang wikken en wegen toch nieuwe helm gekocht vandaag.. wel met een beetje moeite want mijn gpa airskin blijft het mooist bij mijn jasje kleuren, maar hij zit gewoon niet goed meer.. Heb zowel kep als samshield op gehad. Kep zat niet goed,mijn hoofd is te smal. . Samshield zat heerlijk., en voor het eerst in mijn leven zat de goedkoopste versie het best en kleurde het mooist! Heb nu dus de matzwarte , ben benieuwd hoe het in het geheel staat! Ook fijn dat divoza 25% korting had