Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Capriootje schreef:Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.
[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Datjaa schreef:Capriootje schreef:Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.
[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Precies dezelfde hier![]()
Van mij hadden ze ook wel wat bruiner gemogen![]()
Ben benieuwd hoe het jou vergaat met inlopen! Bij mij waren ze superstrak aangemeten, zitten nu prima, maar ik vond inlopen een hel
Terwijl ik ook las dat veel mensen geen moeite hadden met inlopen van deniro's!
mcjv schreef:Ik meld mij ook! Ik zat laatst te neuzen bij de show modellen in de ruitersportzaak bij ons in de buurt. Ik zag hele mooie blauwe dressagio's staan met een houtlook hak. De extra harde buitenkant lijkt me wel heel erg fijn. Ben ze van plan te gaan aanmeten als kerstcadeautje. Ik twijfel alleen nog over de kleur.
Edit: over deze gaat t
[ Afbeelding ]
Capriootje schreef:Ik loop ze ook niet in, trek ze aan als paard opgezadeld is. Loop naar de bak en doe ze na het rijden weer uit
Heel mooi die blauwe
RivellaLight schreef:Voor wie nog op zoek is naar nieuwe De Niro's... Koole ruitersport heeft 40% korting!kooleruitersport.nl
Ik heb de Dressaggio maar wil er misschien wel een trainingslaars bij. Nu kan dat voor niet al te veel geld... Wie weet of ik voor de Ottaviano dezelfde maten kan aanhouden??
Saaams schreef:Ik ben vandaag bij de verkoper geweest. Maar deniro heeft al vertraging opgelopen, en mijn dealer verwacht nog 51 laarzen. Drunen liegt dus wat betreft dat je de kans hebt dat ze er voor kerst nog zijn, kan natuurlijk. Maar reken er maar niet op