Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:38

Echt jaloersmakend al die pareltjes hier :o

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:46

Capriootje schreef:
Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.

[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Precies dezelfde hier :j
Van mij hadden ze ook wel wat bruiner gemogen ;)

Ben benieuwd hoe het jou vergaat met inlopen! Bij mij waren ze superstrak aangemeten, zitten nu prima, maar ik vond inlopen een hel :Y)
Terwijl ik ook las dat veel mensen geen moeite hadden met inlopen van deniro's!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:23

Vandaag zit ik op 10 weken wachten. Ik heb overigens aangegeven dat ik mijn Tricolore's zo donkerbruin mogelijk wil hebben. Dus dat wat jij hebt.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:29

Datjaa schreef:
Capriootje schreef:
Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.

[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Precies dezelfde hier :j
Van mij hadden ze ook wel wat bruiner gemogen ;)

Ben benieuwd hoe het jou vergaat met inlopen! Bij mij waren ze superstrak aangemeten, zitten nu prima, maar ik vond inlopen een hel :Y)
Terwijl ik ook las dat veel mensen geen moeite hadden met inlopen van deniro's!

Ik had er totaal geen last van met inlopen. Heb dressagios. Zitten heerlijk! Zijn wel verhard maar dat vind ik fijn. Ik moet er geen kilometers mee gaan lopen. Maar met rijden totaal geen last.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:35

Ja ze zijn echt mooi donker! :j

Ermee rijden is even wennen maar geen pijn of iets dergelijks. Zitten mooier aan als m'n andere bij de kuit, die zijn nu beetje ruim geworden.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:14

Mijn dressagio zitten ook als sloffen. Totaal niet in hoeven te lopen. Ooit heeft een laarzenmaken (de echt ouderwetse) tegen mij gezegt: "het zijn laarzen om mee te rijden, waarom zou je ze inlopen?"

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:04

lucifertje schreef:
Mijn dressagio zitten ook als sloffen. Totaal niet in hoeven te lopen. Ooit heeft een laarzenmaken (de echt ouderwetse) tegen mij gezegt: "het zijn laarzen om mee te rijden, waarom zou je ze inlopen?"

_/-\o_

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:12

Ze vormen ook het mooist als je er gelijk mee gaat rijden :j

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:14

Ik meld mij ook! Ik zat laatst te neuzen bij de show modellen in de ruitersportzaak bij ons in de buurt. Ik zag hele mooie blauwe dressagio's staan met een houtlook hak. De extra harde buitenkant lijkt me wel heel erg fijn. Ben ze van plan te gaan aanmeten als kerstcadeautje. Ik twijfel alleen nog over de kleur.

Edit: over deze gaat t :)

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:48

Ik loop ze ook niet in, trek ze aan als paard opgezadeld is. Loop naar de bak en doe ze na het rijden weer uit :j

Heel mooi die blauwe <3

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:17

Ik vond ze zelf ook erg gaaf, het was de eerste waar ik direct op af liep. Ik begin te merken dat laarzen met weinig poespas toch echt mijn ding zijn. :')

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:39

Ik heb van de zomer mijn laklaarzen ook hier geplaatst en had echt twijfels over het aanmeten. Zaten super strak en kreeg ze eigenlijk niet eens dicht! Die weken was het ook nog is 30gradem dus ellende en was bang dat ze veel te strak waren aangemeten. Echter nu, ik doe ze aan op wedstrijd en na 5min rijden zitten ze perfect! Ik ga er verder niet te veel op lopen want ze zijn ook nog eens extra hoog maar ze lopen dus echt wel uit! Na een dag werken (verpleegkunde dus veel lopen) krijg ik ze nog niet dicht maar dat is bij mij ook met mijn trainingslaarzen die eigenlijk te groot zijn..

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:44

Heb in ook met m'n lak laarzen

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:31

mcjv schreef:
Ik meld mij ook! Ik zat laatst te neuzen bij de show modellen in de ruitersportzaak bij ons in de buurt. Ik zag hele mooie blauwe dressagio's staan met een houtlook hak. De extra harde buitenkant lijkt me wel heel erg fijn. Ben ze van plan te gaan aanmeten als kerstcadeautje. Ik twijfel alleen nog over de kleur.

Edit: over deze gaat t :)

[ Afbeelding ]

Ik vind de bruine polo's die erachter staan ook super mooi! <3

Ik heb eindelijk het geld bij elkaar gespaard dus nu kan ik gaan kijken welke laarzen het worden!
Ik twijfel alleen nog heel erg tussen Petrie en Deniro! Heb 11 jaar gedaan met mijn huidige Petries en zitten heerlijk, nu wil ik wel maatwerk. Ik weet alleen nog niet zeker of het dus weer Petrie word of toch Deniro. Zo lastig!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:34

Capriootje schreef:
Ik loop ze ook niet in, trek ze aan als paard opgezadeld is. Loop naar de bak en doe ze na het rijden weer uit :j

Heel mooi die blauwe <3

Ik ging er ook gelijk mee te paard, voor een klein buitenritje, maar aan het eind van het eerste de beste zandpad had ik al kloppende voeten, manman die zaten zo strak :')

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:39

RivellaLight schreef:
Voor wie nog op zoek is naar nieuwe De Niro's... Koole ruitersport heeft 40% korting! :~ kooleruitersport.nl
Ik heb de Dressaggio maar wil er misschien wel een trainingslaars bij. Nu kan dat voor niet al te veel geld... Wie weet of ik voor de Ottaviano dezelfde maten kan aanhouden??

Heel vervelend, mijn maten zitten er bij.. _O-
Vallen Ottaviano's hetzelfde als Tricolore qua maat?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 16:32

Ik ben vandaag bij de verkoper geweest. Maar deniro heeft al vertraging opgelopen, en mijn dealer verwacht nog 51 laarzen. Drunen liegt dus wat betreft dat je de kans hebt dat ze er voor kerst nog zijn, kan natuurlijk. Maar reken er maar niet op :+

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:48

Saaams schreef:
Ik ben vandaag bij de verkoper geweest. Maar deniro heeft al vertraging opgelopen, en mijn dealer verwacht nog 51 laarzen. Drunen liegt dus wat betreft dat je de kans hebt dat ze er voor kerst nog zijn, kan natuurlijk. Maar reken er maar niet op :+

Maar dan zal bij iedereen de laarzen veel later geleverd worden? Wat is de verwachtte levertijd van jouw verkoper op dit moment?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:47

Ik heb mijn laarzen niet bij Drunen besteld maar in Hierden.. Ik heb dus nog hoop hihi

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:23

Ik zit morgen alweer op 5 weken! ik ben echt benieuwd naar mijn laarzen :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:44

Ze zijn er, ga ze straks halen :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:11

Gekke vraag, maar waarom staan er op de site van het Drunens ruiterhuis alleen de niro laarzen in maat 39 ??

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 11:35

Maris schreef:
Gekke vraag, maar waarom staan er op de site van het Drunens ruiterhuis alleen de niro laarzen in maat 39 ??

Dat zijn speciale aanbiedingslaarzen die in Italië in het magazijn staan. :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 11:47

Ooh dus niet eens bij het Drunens ruiterhuis zelf ?
Maarre hoe zit het met de maten van de niro ? Helaas hier nergens een winkel in de buurt om "even" te gaan passen. Alleen ik lees wel vaak dat de voetmaat in ieder geval al een halve tot maat groter valt.
En de hoogte en kuitmaten ? Kloppen die wel ? Of loop je de kuit b.v. zo uit dat je beter klein kan aanschaffen ( en klein 2de hands kan kopen ) ?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:34

Voetmaat was bij mij juist kleiner. 37 terwijl ik 39/39 heb. Kuit verschilt per model vanwege de elastiek