Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:EJ banketstaaf sowieso.. Ik had dat Horze dekje besteld, was nog niet binnen. Werd volgens hun pas na een maand uitgeleverd, terwijl bv Peerke ze al had. De stumperds.
absque_dubio schreef:Ik ben ook benieuwd naar foto's van omgebouwde jasjes (h&m etc)
Zijn die jasjes niet vaak te kort? Ze moeten toch een deel van je kont bedekken?
Ik ben zelf opzoek naar het blauwe jasje maar kan niks betaalbaars vinden.
palousa88 schreef:Ik ben zo brutaal geweest om de leveranciers te bellen van harry horse omdat epple jeck niet wou vertellen wanneer ze binnen komen. ze komen half juni
RivellaLight schreef:@ _Marinke_: daar heb ik nog niet aan gedacht, het jasje bruin en de kraag zwart. Die komt ook in het lijstje te staanen het zwarte paard kan ik ook met een zwart hoofdstel starten ja!
@ MartineC1711: donkerblauw vind ik vaak heel chique, maar ik ben bang dat het misschien een beetje een ratjetoe wordt? zwart of schimmel met zwart, bruin, wit en blauw...
Nicole schreef:Nies_ schreef:EJ banketstaaf sowieso.. Ik had dat Horze dekje besteld, was nog niet binnen. Werd volgens hun pas na een maand uitgeleverd, terwijl bv Peerke ze al had. De stumperds.
Mijn sprenger bit zou 3 maanden duren als ik die speciaal liet bestellen! (Onderleg trens) ooteman gebeld zaterdag, maandag hadden hun hem besteld donderdag had ik mijn bit! Nadeel zo grote keten dat ze eerste alle bestellingen moeten verzamelen van alle winkels en dan pas gaan bestellen
cindybijl schreef:Iriis_ schreef:Dit zijn de knopen:
http://i18.photobucket.com/albums/b135/ ... d98bf8.jpg
Het zijn knopen van 2 á 3 cm met diamantjes en pareltjes. Het jasje kan helaas niet tot op mijn broek dicht, dus je ziet mijn wedstrijd shirt aan de onderkant
mooi zeg!
heb je die er zelf op (laten) gezet?
zo vind ik t ook wel wat om er zoeen aan te schaffen voor erbij
absque_dubio schreef:Waar heb je de knopen besteld?