[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 18:25

Stille meelezer, valt even binnen :')

Dus Rij-jasje, type colbert, dat is dan ook de reden dat je met zo een jasje zoals hierboven van de H&M etc mag rijden? Lijkt mij voor later namelijk een leuke oplossing om af te wisselen :)
-Ook aangezien het prijskaartje van sommige jasjes van de ruiterzaken-
En is er dan ook een regel voor het aantal knopen?

Ik moet trouwens even zeggen, dat ik de setjes echt erg mooi vind die hier voorbij komen!
Ik lees graag mee en doe veel inspiratie op :D

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 18:32

Ja een h&m'etje mag dus :) heb zelf ook een bordeaux jasje bij de WE gekocht een paar maanden terug, maar vond het toch niet zo mooi met mijn cognac laatzen, dus mocht er iemand een jasje over willen nemen? Pb me maa, het is maat 36.

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:00

ja ik zit er ook over te denken om een gewoon colbertje als wedstrijdjasje te gebruiken alleen vaak zie je dat die dieper uitgesneden zijn en of minder knopen hebben!

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:01

Tsplendid schreef:
Mijn nieuwe jasje van Jeamo <3
[img ]http://img834.imageshack.us/img834/5812/bkpiqylceaa3bfg.jpg[/img]

Super mooi jasje, heel stijlvol!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:42

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:58

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:02

de blauwe versie toch wel.... <<) *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:04

Blauw heb ik al. Wil op de creme broek van Veerle bruin oid

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:13

Ik heb nog geen foto van mijn jasje... Wil het straks met het springen gaan dragen. Weet namelijk nog niet of ik deze rood mooi vind met de dressuur :) en ik heb de luxe met nog een blauw jasje....

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:36

Wordt best was mee gestart, ik vind het net jurken hihi.

In B/L niet handig maar bij constant doorzitten geen probleem

celine_xx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:23

Die lange jasjes vind ik maar niks als ik eerlijk mag zijn. En toch blijf ik bij alles donkerblauw nog steeds heel mooi vinden, daarom heb ik ook een donkerblauw jasje besteld. Bruin tuig met donkerblauw is echt mooi, maar ik ben niet van plan mijn zwarte tuig te vervangen en bruine laarzen bij mijn pony lijken me ook niet echt geweldig, aangezien die heel grijs is als ik hem scheer. Nu begon op de vorige pagina iemand over donkerblauwe lak laarzen, heeft iemand die al misschien? Zou ik daar een foto van mogen zien? Lijkt me best mooi in combinatie met jasje en cap en dan gewoon zwart tuig, alleen ik weet niet hoe het uitpakt..

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:38

toevallig nog bokkers die een duidelijke foto van hun (gepimpte) H&M jasje hebben,
ik zit er ook over na te denken maar heb er toch mijn twijfels bij..
zijn er specifieke regels wat betreft knoopjes? en aan de achterkant splitten of hoeft dit niet!?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:41

Als het goed is heb ik uiterlijk zondag m'n jasje terug en dan is er een extra knoopsgat gemaakt.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:50

Daenerys schreef:
Tsplendid schreef:
Mijn nieuwe jasje van Jeamo <3
[img ]http://img834.imageshack.us/img834/5812/bkpiqylceaa3bfg.jpg[/img]

Super mooi jasje, heel stijlvol!

absoluut, keurig!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:29

Ik heb een aantal weken terug een colbertje bij The Sting gekocht, ik zit nu alleen heel erg te twijfelen of ik het aan 'durf' en of het niet wat te kort is.
Sowieso staat kort mij beter dan lang, ik had gister mijn pikeur Diana nog aan, dan lijkt het net of ik amper benen heb haha.
Maar om de vraag van Knofje te beantwoorden; mijn oma heeft er een extra knoop opgezet, omdat het jasje anders te laag sloot. Daarnaast heeft zij aan de achterkant een dubbele split gemaakt en afgewerkt met stofje, dat zelfde stofje heeft ze ook aan een kant van de kraag gemaakt. En juist over dat stofje zit ik zo te twijfelen.
Ik heb zaterdag mijn eerste wedstrijd met nieuw paard, zwart tuig, zwarte cap en laarzen, donkerbruin/zwart paard.

Afbeelding
Afbeelding

Edit: zie nu op de eerste foto alsof het lijkt dat er een heel raar patroon in het stofje zit op de linkerschouder en rechteronderarm bijvoorbeeld, maar dat is niet zo in het echt.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:35

Je weet pas hoe t staat als je t aanhebt.

Gewoon proberen. :)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:58

_Knofje schreef:
toevallig nog bokkers die een duidelijke foto van hun (gepimpte) H&M jasje hebben,
ik zit er ook over na te denken maar heb er toch mijn twijfels bij..
zijn er specifieke regels wat betreft knoopjes? en aan de achterkant splitten of hoeft dit niet!?

Ik ben ook benieuwd naar foto's van omgebouwde jasjes (h&m etc)
Zijn die jasjes niet vaak te kort? Ze moeten toch een deel van je kont bedekken?

Ik ben zelf opzoek naar het blauwe jasje maar kan niks betaalbaars vinden. Ik heb wel wat jasjes voor dagelijks gebruik dus ik zit eraan te denken er bij een paar een extra knoop op te laten zetten en ze voor de paarden te gebruiken. Maar ik vind mijn jasjes vrij kort, die bedekken m'n kont niet. :=

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:59

Ik heb net een kobaltblauw jasje via MP gekocht voor 9 euro. Even kijken hoe hij valt, anders ga ik er zelf mee aan het verbouwen tot een wedstrijdjasje. ( springen)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:07

Ik ben een stille meelezer, maar wil mijn outfit hier eigenlijk ook wel showen. Ik heb een jasje van Only ''gepimpt'' tot wedstrijd jasje voor dressuur. Ik krijg vaak complimentjes van de mensen bij ons op stal! Ik vind zelf alleen wel dat je echt ziet dat het geen echt wedstrijd jasje is, dus ik ga denk ik toch sparen voor een écht wedstrijd jasje. Wat vinden jullie?

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 8298_n.jpg

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2732_n.jpg

Ik ben aan het sparen voor donkerbruine croco laarzen (niet lak). En ik zit ook te denken om een nieuwe cap te kopen als ik mijn laarzen heb (ook met croco).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:09

Niks mis met het jasje. Ben benieuwd naar de knopen!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:13

Volgens mij heb ik precies hetzelfde jasje als hierboven (maar dan grijs) en daar zat ik dus ook aan te denken om hem om te bouwen. Maar het liefst zou ik dus precies hetzelfde jasje nog in het blauw vinden. Als ik jou zo zie kan het best. Staat echt heel leuk!

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:18

Ik vind het best een mooi jasje, maar persoonlijk vind ik een echt wedstrijdjasje toch mooier.
Ik kan best begrijpen dat mensen een gewoon colbertje ombouwen tot wedstrijdjas, als je de prijzen van tegenwoordig ziet. Ik heb ook best moeten sparen voor mijn jasjes, maar dat is mede nodig geweest omdat ik op maat gemaakte jasjes wilde met mijn moeilijke pasvorm en die zijn gewoon duur!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:24

Moratoetje, ben ik met je eens hoor. Maar ik heb helaas nog niet het geld voor een echt mooi wedstrijdjasje, en een jong paard waarbij ik nog niet weet hoe ze gaat reageren op wedstrijd. Ik zie het al helemaal voor me dat ik eraf val oid en mn dure jasje dan stuk is. Dus ik wil in de B beginnen met een goedkoop jasje en ondertussen sparen voor een echt wedstrijdjasje.
Ik dacht slim te zijn om tweedehands te kopen. Ik heb een super gaaf jasje gekocht, wat echt precies het jasje is wat ik zoek. Blijkt er maat 40 in te staan ipv zoals de verkoper zei 36. Flink balen dus. En aangezien ik volgend weekend mn eerste (onderlinge) wedstrijd heb wil ik er wel netjes uit zien.

Deze van de Only vind ik wel wat. Zou zoiets geschikt zijn om mee te rijden na wat aanpassingen?
http://www.zalando.nl/only-evita-blazer ... 6-503.html