Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bettyvn schreef:voor de mensen die wilde weten hoeveel het kost om je rits te laten maken, 47,50 per rits. vriendin van mij moet dat laten doen![]()
weet iemand toevallig wat het kost om er in italie een stukje tussen te laten zetten en hoe dat er dan uit ziet bij een gewone ovatio? het hoeft maar bij 1 laars maar de rits is ook afgewerkt met lak...
Laura_ schreef:Ik ga morgen bij Van Rijs kijken voor De Niro laarzen.
Twijfel nog of ik voor de Tricolore of Ottaviano moet gaan (Weet iemand of de Tricolore bij van Rijs wordt verkocht?). Ik rij ongeveer 2-4x per week, dus de Tricolore moet qua kwaliteit denk ik wel volstaan, maar ik zal morgen nog even kijken wat het verschil is. Als mensen hier tips hebben welke van de twee ik moet nemen, hoor ik het graag.
Wel lees ik hier iedereen over wachttijden. Ik wil niet hele bijzondere laarzen die naar mijn mensen worden samengesteld. Ik gok gewoon de standaard laarzen en ik hoop ook de standaard maat. Moet i hier ook zolang op wachten of kan ik die gewoon direct meenemen uit de winkel?
Nog dingen waar ik op moet letten bij het passen?
Vera schreef:Iemand ervaring Ottaviano die helemaal geel zijn geworden? Ze waren eerst cognac maar zijn in de loop der jaren helemaal verbleekt. Ik maak het leer schoon met het setje van Petrie en daar vet ik ze ook mee in.
Ik wil ze graag weer donkerder hebben zonder dat ze dof worden.
Misschien op de foto niet zo heel goed te zien maar het geeft een beeld.
[ [url=m/DygQzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zagen ze er uit (even gepikt van een andere bokker)
[ [url=m/FlkZUy.jpg]Afbeelding[/url] ]