Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
michelle___ schreef:Kom even binnenvallen![]()
Heb zelf de Mondoni Field die me erg goed bevallen, maar beginnen nu toch wel raar in te zakken en wil heel graag laklaarzen. Nu twijfel ik tussen Bath en Blyth.
Wie weet wat voor kwaliteit lak de Blyth laarzen zijn, en of smalle kuiten erin passen?
Livito schreef:@lisaislisa ; ja ik ben idd in leek geweest .
dacht eerst dat ik ze in mn handen had met lichte zool bleken die van petrie te zijn![]()
en de mondoni's stonden er alleen met zwarte zoolik vond ze ook best slap eerlijk gezegd ..
Men_Sven schreef:michelle___ schreef:Kom even binnenvallen![]()
Heb zelf de Mondoni Field die me erg goed bevallen, maar beginnen nu toch wel raar in te zakken en wil heel graag laklaarzen. Nu twijfel ik tussen Bath en Blyth.
Wie weet wat voor kwaliteit lak de Blyth laarzen zijn, en of smalle kuiten erin passen?
de binnekant is ook van lak, ben bang dat ze er zo afgaan!
Ik heb die van mij ook te koop staan: 39S !! mocht iemand ze willen laat even snel weten, anders stuur ik ze terug!
Men_Sven schreef:_Lorette_ schreef:Hmm, tweede keer passen zitten ze op een of andere manier al beter, dus misschien kan ik ze toch houden. Al zitten ze nog wel strak op mijn enkel... Ik heb daar al weken een dikke bult zitten, dus misschien passen de laarzen straks goed genoeg als die bult nog wat slinkt.
Foto wilde niet echt lukkenVia spiegel en met gordijnen dicht ivm dik tegenlicht.
Jij heb ook van die deuken bij je scheenbeen zie ik!