Ik heb dus laarzen besteld in de kleur mosto met extra hoge dressuurboog en een rits vanvoor opzij.
Ben echt mega benieuwd hoe ze eruit gaan zien!!
Dit is de kleur (alleen het onderste gedeelte, niet de lak)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
florence123 schreef:Iemand een idee welke opties je allemaal kan kiezen bij de tricolores?
Ik had graag zwarte laarzen gehad met blauwe (lak) accenten boven in de boog, het neusje en eventueel de hiel of ritsbeschermer. Maar ik weet niet of dit allemaal mogelijk is bij dit model?
_Zsazsa_ schreef:florence123 schreef:Iemand een idee welke opties je allemaal kan kiezen bij de tricolores?
Ik had graag zwarte laarzen gehad met blauwe (lak) accenten boven in de boog, het neusje en eventueel de hiel of ritsbeschermer. Maar ik weet niet of dit allemaal mogelijk is bij dit model?
Ik heb de blauwe tricolore Salentino's maar lakneus enz kon niet. Lakrandjes wel.
De gewone tricolores kan dat allemaal niet.
AnneJ1995 schreef:amboewella schreef:Vraagje...Als je met een extra hoge dressuurboog besteld, staat die dan niet van je been af bij je knie??
Bij mij (hoogste model +2cm boog extra) sluiten ze perfect aan, ook bij m'n knieën.
Amiigo schreef:AnneJ1995 schreef:
Bij mij (hoogste model +2cm boog extra) sluiten ze perfect aan, ook bij m'n knieën.
Ik heb ook een extra hoge boog maar bij mij sluiten ze niet aan, kan er makkelijk met m'n hand tussen.