kan ze evt voor je neertypen hier?
moet je even zeggen welke voetmaat je hebt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLindy91 schreef:_Lorette_ schreef:Klopt, volgens mij is dat typerend voor de mondoni laarzen
Heb ik met mijn zwarte Fields geen last van..
Wil misschien de Bath kopen, maar ben bang dat de jury dat niet mooi gaat vinden onder mijn grijze jasje.
Tinkels schreef:Ik zou gisteren heen, maar maat 40 M was al niet meer op voorraad.
Alleen nog 41 S en M.. maar was bang dat 41 me te groot is qua voetmaat.
Dus ben er maar niet voor helemaal naar Leek gereden. In November komt er weer een partij binnen.
Ik houdt alleen wel van wat stevigheid rondom m'n been.... heb nu lipica.
Ben bang dat dit te slap is... houdt ook niet van chaps. Heeft iemand er al mee gereden?
rommeke schreef:Ik kom hier even binnen vallen. Waar kan ik de maat tabel vinden ?(zodat ik weet wat de kuitmaat en de hoogte is) en hoe vallen de laarzen kwa maat uit?
Heb of een grote 41 nodig of een kleine 42.
Ik ben al bezig om het hele topic door te spitten maar kon het nog niet vinden vandaar mijn vragen
superlise schreef:Weet iemand hoe die Blyth's nou uiteindelijk vallen? Ik zit in dubio of ik naar Heteren zal rijden maar het is een aardig stuk rijden voor mij. Heb normaal 39 voet 34 kuit en 48 hoog. Dus wil dan kijken voor de 39-36-48 of 38-35-47.
Livito schreef:ik ben gister even bij divoza geweest , mijn fields waren kapot (rits geknapt) en wou dan graag een paar nieuwe .. ze vroegen ook nog droog hoelang ik ze gebruikt had dus ik zeg iets langer dan een jaar .. oh okee ..
de 48 die ik had werden alleen te laag , en de 50 weer te hoog dus nog maar even nadenken of ik dan niet beter iets duurdere kan kopen die wel goed passen . heb nu cavallo's ook hoogte 50 dus ligt puur aan de laars hihi .
ze hadden alleen de blyth laarzen met zwarte zool staan in geloof ik maat 41 ..