Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Hmm, tweede keer passen zitten ze op een of andere manier al beter, dus misschien kan ik ze toch houden. Al zitten ze nog wel strak op mijn enkel... Ik heb daar al weken een dikke bult zitten, dus misschien passen de laarzen straks goed genoeg als die bult nog wat slinkt.
Foto wilde niet echt lukkenVia spiegel en met gordijnen dicht ivm dik tegenlicht.
00peetje00 schreef:Ik wil ze wel. Maar ik wacht tot ik bevallen ben, ik ben al aardig wat kilo,tjes aangekomen, en ik kan ze nu wel kopen, maar straks pas ik ze na mijn bevalling niet meer.Ik heb trouwens ook voetmaat 36 en ik zie dat het bij deze laarzen pas vanaf 37 gaat. Dus ik hoop dat ze kwa voetmaat wat kleiner uitvallen. Ik vind ze er op de foto wel erg gaaf uitzien hoor.
Maar ik ben ook benieuwd hoe ze het houden als je ze wat langer draagt.
annelieke92 schreef:xLindy91 schreef:Wil misschien de Bath kopen, maar ben bang dat de jury dat niet mooi gaat vinden onder mijn grijze jasje.
Ik heb die bath wel met een grijs jasje met springen. Zal even kijken of ik een foto voor je kan vinden!
Edit: foto gevonden. Hopelijk is deze duidelijk genoeg.
Anness schreef:Grappig! Jij hebt de zelfde cap als ik heb en ik wil graag de Bath's. Ik vroeg me af of dat mooi was maar nu zie ik dat het matcht.Volgens mij ben ik jou wel eens tegen gekomen op wedstrijd.
![]()
annelieke92 schreef:Anness schreef:Grappig! Jij hebt de zelfde cap als ik heb en ik wil graag de Bath's. Ik vroeg me af of dat mooi was maar nu zie ik dat het matcht.Volgens mij ben ik jou wel eens tegen gekomen op wedstrijd.
![]()
Dat kan best. In welke buurt rij je dan? Ik in de achterhoek. Indoor vaak Zevenaar en Didam..