Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:02

oeeeeee,, ga even de divoza mailen nu ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:06

Ohh zo zijn ze wel erg mooi! :j

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:03

ik moest vandaag werken anders had ik ze nu ook gehad morgen ook dus ik kan ze maandag pas halen:(

lismon_fin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:33

Wauw mooie laarzen zeg! <3 Hopen dat de lak niet snel loslaat..

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:01

jeetje die lakkers zien er echt mooi uit zeg !
mijn bruine fields zijn helaas kapot .. rits was al een tijdje aan het rommelen en vandaag officieel geknapt ze liepen zo fijn ;( ben benieuwd of ze de lakkers ook nog in het bruin krijgen :+:

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:06

ik pas ze ook niet:S
om mijn enkel zitten ze erg strak ik durf het risico niet te nemen dat de rits gaat barsten:S
en net onder mijn knie holte zijn het net kaplaarzen zo wijd!
echt zonde want ze zijn prachtig!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:28

Heb ze ook maar ze zitten echt veel strakker dan mijn field laarzen terwijl precies zelfde maat is! Ze zijn ook vrij slap en gaan heel snel rimpelen! Ik stuur ze denk terug! Of wil iemand ze overnemen? Heb39s

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:30

_Lorette_ schreef:
Hmm, tweede keer passen zitten ze op een of andere manier al beter, dus misschien kan ik ze toch houden. Al zitten ze nog wel strak op mijn enkel... Ik heb daar al weken een dikke bult zitten, dus misschien passen de laarzen straks goed genoeg als die bult nog wat slinkt.

Afbeelding

Foto wilde niet echt lukken :7 Via spiegel en met gordijnen dicht ivm dik tegenlicht.

Jij heb ook van die deuken bij je scheenbeen zie ik!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:33

Klopt, volgens mij is dat typerend voor de mondoni laarzen :7

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:34

Maarja wat wil je voor die prijs he.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 23:39

Daar heb je gelijk in. :) Het zijn echt zeer goedkope laarzen en ik vind de meeste reacties in dit topic redelijk 'streng' wat betreft slijtage e.d.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 08:37

Ik wil ze wel. Maar ik wacht tot ik bevallen ben, ik ben al aardig wat kilo,tjes aangekomen, en ik kan ze nu wel kopen, maar straks pas ik ze na mijn bevalling niet meer. :') Ik heb trouwens ook voetmaat 36 en ik zie dat het bij deze laarzen pas vanaf 37 gaat. Dus ik hoop dat ze kwa voetmaat wat kleiner uitvallen. Ik vind ze er op de foto wel erg gaaf uitzien hoor. :9 Maar ik ben ook benieuwd hoe ze het houden als je ze wat langer draagt.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:37

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-03-24 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:39

00peetje00 schreef:
Ik wil ze wel. Maar ik wacht tot ik bevallen ben, ik ben al aardig wat kilo,tjes aangekomen, en ik kan ze nu wel kopen, maar straks pas ik ze na mijn bevalling niet meer. :') Ik heb trouwens ook voetmaat 36 en ik zie dat het bij deze laarzen pas vanaf 37 gaat. Dus ik hoop dat ze kwa voetmaat wat kleiner uitvallen. Ik vind ze er op de foto wel erg gaaf uitzien hoor. :9 Maar ik ben ook benieuwd hoe ze het houden als je ze wat langer draagt.

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Is dit je eerste kindje? Spannend he?
Inderdaad verstandig om te wachten met nieuwe dingen aan te schaffen tot na de bevalling. Je hebt namelijk kans dat je voeten een maat groter worden/blijven na de bevalling. Dat was bij mij wel zo en ik heb dit van meer vrouwen gehoord.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 15:06

Dankjewel. Ja het is ons eerste kindje. Toen ik net zwanger was paste ik al heel snel niet meer in mijn laarzen en rijbroeken, dus ik wacht even af tot ik bevallen ben. :D

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 16:14

Jieha, ik ben gebeld dat ik mijn laarzen in Zoetermeer kan gaan halen. Wordt helaas dinsdag pas. Ik heb maat 38 M besteld en die zit prima bij kuitmaat 38.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:03

Heel jammer dat ze inderdaad ook deuken..Dat vind ik het meest storende van de gehele laars:p

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:47

xLindy91 schreef:
Wil misschien de Bath kopen, maar ben bang dat de jury dat niet mooi gaat vinden onder mijn grijze jasje. :')

Ik heb die bath wel met een grijs jasje met springen. Zal even kijken of ik een foto voor je kan vinden!

Edit: foto gevonden. Hopelijk is deze duidelijk genoeg.
Afbeelding

Anness

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:35

annelieke92 schreef:
xLindy91 schreef:
Wil misschien de Bath kopen, maar ben bang dat de jury dat niet mooi gaat vinden onder mijn grijze jasje. :')

Ik heb die bath wel met een grijs jasje met springen. Zal even kijken of ik een foto voor je kan vinden!

Edit: foto gevonden. Hopelijk is deze duidelijk genoeg.
Afbeelding

Grappig! Jij hebt de zelfde cap als ik heb en ik wil graag de Bath's. Ik vroeg me af of dat mooi was maar nu zie ik dat het matcht. <3 Volgens mij ben ik jou wel eens tegen gekomen op wedstrijd. :P

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:57

Anness schreef:
Grappig! Jij hebt de zelfde cap als ik heb en ik wil graag de Bath's. Ik vroeg me af of dat mooi was maar nu zie ik dat het matcht. <3 Volgens mij ben ik jou wel eens tegen gekomen op wedstrijd. :P

Dat kan best. In welke buurt rij je dan? Ik in de achterhoek. Indoor vaak Zevenaar en Didam..

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:21

Hm, ik vind ze toch weer mooier op de foto dan in de winkel. Misschien komt het wel door de lichte zool. Moet toch heen om de kapotte rits van mijn laars. En heb besloten dat ik gewoon nog een extra paar laarzen erbij neem voor de wedstrijden en die ik nu heb gewoon voor trainen gebruiken. Nu weer twijfelen of ik nou de Fields of de Blyth wil. Pff..

Anness

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:28

annelieke92 schreef:
Anness schreef:

Dat kan best. In welke buurt rij je dan? Ik in de achterhoek. Indoor vaak Zevenaar en Didam..

Ik kom zelf uit de Achterhoek dus rij daar wedstrijden en ook wel in Twente.. Weet zo niet meer precies waar ik je gezien heb. Misschien Ruurlo of Bentelo ofzo? Maar de laarzen bevallen goed? Ik ga denk vandeweek naar Divoza om ze te kopen.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:30

Ruurlo kan wel alleen had ik toen mijn oude zwarte jasje aan omdat het weer zo slecht was. Die wedstrijd ging trouwens wel ontzettend bagger ze wilde helemaal niet meer luisteren.

De laarzen bevallen mij wel erg goed. Ga binnenkort ook een bruin jasje balen en wil dan ook in het bruin in de dressuur gaan starten.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:57

Weet iemand waar de maattabel van de laarzen op divoza staat? Op de oude site stond het erbij, nu alleen nog s,m,l?
Vind die blyth laarzen mooi in het echt, mooier dan ik had verwacht!

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:40

Ik zou gisteren heen, maar maat 40 M was al niet meer op voorraad.
Alleen nog 41 S en M.. maar was bang dat 41 me te groot is qua voetmaat.
Dus ben er maar niet voor helemaal naar Leek gereden. In November komt er weer een partij binnen.

Ik houdt alleen wel van wat stevigheid rondom m'n been.... heb nu lipica.
Ben bang dat dit te slap is... houdt ook niet van chaps. Heeft iemand er al mee gereden?