Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Figo_Frvr schreef:Waaaat 1x in de maand, oké LEKKER FRISJES..
Ik meestal na 1x rijden en als ik niet lang gereden heb ofzo soms na 2x!

_Nicky schreef:Mijn moeder (tsja, wie anders) wast ze ong. na 4 a 5 keer rijden. Als ze vies zijn geworden eerder natuurlijk.
Myra schreef:Figo_Frvr schreef:Waaaat 1x in de maand, oké lekker frisjes..
Wat maakt het nou uit dat je je rijbroeken 1x in de maand was...
Het is niet de bedoeling dat je fris & fruitig naar je paard gaat, of denk je dat dat wat uitmaakt aangezien je daarna toch naar paard ruikt?
Rijbroeken worden ook nog eens lelijk als je ze vaak wast: ik zie meer reden om ze 1x per maand te wassen en tussendoor laten luchten dan na 1x rijden.

Ik rij zelf altijd met nog dat oude rib stofje (goedkoopste rijbroeken nu en ik vind ze nog steeds het beste zitten). Myra schreef:@ MetteAndrea: wat voor een rare rijbroek heb jij dan?
Edit: Hmm, ligt er misschien wel aan wat voor een rijbroek iemand heeft?Ik rij zelf altijd met nog dat oude rib stofje (goedkoopste rijbroeken nu en ik vind ze nog steeds het beste zitten).
MetteAndrea schreef:Myra schreef:@ MetteAndrea: wat voor een rare rijbroek heb jij dan?
Edit: Hmm, ligt er misschien wel aan wat voor een rijbroek iemand heeft?Ik rij zelf altijd met nog dat oude rib stofje (goedkoopste rijbroeken nu en ik vind ze nog steeds het beste zitten).
Heb gewoon normale rijbroeken hoor. Goedkoop zijn ze hier niet echt te vinden..
Onze haf is een kwijl monstertje, dus ja schoon blijf je niet XD
Citaat:Bij ons vind je ook geen goedkope. Alleen vanaf 40/50 euro.
Met een beetje geluk..

Danique07 schreef:vindt je 40 euro voor een rijbroek niet goedkoop dan? Ik kan ze altijd alleen maar vinden van rond de 80/90 euro ........
Myra schreef:Figo_Frvr schreef:Waaaat 1x in de maand, oké LEKKER FRISJES..
Wat maakt het nou uit dat je je rijbroeken 1x in de maand was...
Het is niet de bedoeling dat je fris & fruitig naar je paard gaat, of denk je dat dat wat uitmaakt aangezien je daarna toch naar paard ruikt?
Rijbroeken worden ook nog eens lelijk als je ze vaak wast: ik zie meer reden om ze 1x per maand te wassen en tussendoor laten luchten dan na 1x rijden.
Figo_Frvr schreef:ik denk wel dat het inderdaad uitmaakt als je met kwijlvlekken of iets op je rijbroek aan komt, vind ik namelijk niet zo fris om te zien nee.
en ik zit liever fris&fruitig in mijn rijbroek dan met een viezere rijbroek.

sjaantje schreef:Tuurlijk ruiken ze naar paard na 1 dag, maar dat vind ik niet erg. Na ongeveer 3 dagen ruiken ze echter muf en dat vind ik wel vies. Dan ruik ik gewoon mezelf als ik hem aan heb en dat vind ik niet nodig. Ik poets ook vaak mn tuig enzo, dus er komt altijd wel zooi aan je rijbroek.
_helga_ schreef:iedere dag..