Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Puppetje schreef:Ach ik neem dat risico wel, ben niet te overtuigen met dit soort argumenten.
Puppetje schreef:Ik rij alleen met wedstrijden met cap. Ik vind ze niet lekker zitten. Eigen keus. Ik word alleen af en toe flauw van dit soort discussies, als je zo op veiligheid hamert trek dan ook standaard een bodyptrotector aan of sterker nog blijf op de grond staan, nog veiliger. Ik krijg altijd het idee dat sommigen echt denken dat je met een cap niets meer kan overkomen. Helaas je valt niet altijd op je hoofd.

echt gewoon maar ik draag mn cap eigenlijk altijd ook omdat ik mn rood wit blauwe cap helemaal geweldig vind sultanlover1 schreef:heey, ik rijd eigelijk nooit met cap.. ik krijg er hele erge hoofdpijn door enja prettig is het niet!! op mijn manege Moet het dus dan doe ik het maar... maar op mijn verzorg tinkertje neej geen cap voor mij
Ik ben toen gevallen en hebnu een hersenkneuzing, zit al 3 weken thuis en kan nog steeds vrij weinig. Ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik geen cap op had gehad. Ik blijf hem dus toch maar ophouden
Overignes kan je zeggen dat je je paard zo goed kent dat je geen cap nodig hebt, nou, ik ken mijn paard ook goed maar een ongeluk zit in een klein hoekje> Aan deze val kon mijn paard ook niets doen, maar ik lag daar wel mooi